تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف الاهلی می رود که احتمالا مهاجم خارجی این تیم به روی نیمکت منتقل خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، سرخپوشان پایتخت امشب یکی از حساس ترین بازی های آسیایی خود را خواهند داشت. آن ها در شرایطی به مصاف الاهلی می روند که برای صعود نیاز مبرمی به پیروزی دارند و حداقل از دو بازی رفت و برگشت باید ۴ امتیاز بگیرند. باتوجه به همین موضوع می توان انتظار ترکیبی هجومی را از قرمزها داشت.

در درون دروازه علیرضا بیرانوند مهره شماره یک برانکو است. هموطن سرمربی پرسپولیس اگرچه نمایش های مطمئنی به عنوان دروازه بان دوم داشته، اما همچنان بازیکن مورد اعتماد در رقابت های آسیایی، علیرضا بیرانوند است. او که در دو بازی اخیر آسیایی ۲ گل خورد، امشب به دنبال اولین کلین شیت است.

در خط دفاع همان ترکیب نام آشنا حضور خواهند داشت. جایی که شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی زوج خط دفاع را تشکیل می دهند و دو خرید زمستانی، در دو سمت چپ و راست بازی می کنند. مهدی شیری که با سرعت بالا، مهره ای قابل اتکا در حملات به شمار می رود در سمت راست بازی می کند و در چپ نیز، محمد نادری که کم کم در ترکیب تیم جا افتاده، به میدان می رود.

پرسپولیس بازهم در خط میانی آرایش لوزی خواهد داشت. کمال کامیابی نیا که با مصدومیت از ناحیه کتف مواجه بود، حالا با حداکثر آمادگی به زمین خواهد رفت. شماره ۱۱ سرخ ها ۲ سال پیش در بازی حساس با الاهلی خیلی زود اخراج شد و حالا می خواهد آن اشتباه را جبران کند. سه بازیکن دیگر خط هافبک احتمالا نوراللهی، بشار و ترابی خواهند بود. سروش اگرچه نمایش خوبی در بازی های اخیر داشته اما این بازی را از روی نیمکت شروع می کند.

در خط حمله با نیمکت نشینی ماریو بودیمیر، علی علیپور و سیامک نعمتی بازی می کنند. البته نعمتی توانایی انتقال به دیگر پست ها را هم دارد و می تواند مثلا جایش را با مهدی ترابی تغییر دهد.

روی نیمکت مهره هایی چون سعید کریمی، مهدی شریفی، سروش رفیعی و ماریو بودیمیر حضور خواهند داشت که می توانند در طول مسابقه وارد زمین شوند. البته ربیع خواه و مصلح نیز جانشین های دفاعی هستند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با الاهلی:

علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، علی علیپور و بشار رسن.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.