کارگردان نمایش «چشم هایت را ببند و به انگلستان فکر کن» با اشاره به اینکه مضمون این نمایش کمدی موقعیت است، گفت: این نمایش از ۲۱ فروردین ماه سال جاری در سالن شمایل ساعت ۱۹ به روی صحنه می رود.

 اجرای نمایش «چشم هایت را ببند و به انگلستان فکر کن» از ۲۱ فروردین ماه در مشهد

حسین اکبرپور در گفتگو با  قدس آنلاین اجرای نمایش هایی با مضمون کمدی و طنز را نیاز جامعه امروز دانست و اضافه کرد: از طریق نمایش های کمدی می توان مشکلات جامعه را با زبانی کمدی و طنز به مخاطب منتقل کرد و این نوع از تئاتر بار آموزشی بیشتری نیز نسبت نمایش هایی با مضمون های دیگر دارد.
وی ادامه داد: نمایش «چشم هایت را ببند و به انگلستان فکر کن» محصول(نتیجه) ۴ ترم آموزشی در سالن شمایل است که تولید آن از بهمن و اسفند سال گذشته آغاز شد.
کارگردان نمایش «چشم هایت را ببند و به انگلستان فکر کن» قیمت بلیت این نمایش را ۱۸ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در سه روز نخست اجرای این نمایش، همه تماشاگرانی که در این مدت نمایش را تماشا کنند شامل تخفیف ۲۵ درصدی بلیت آن می شوند.
اکبرپور بیان کرد: در این نمایش ۹ شخصیت اصلی حضور دارند که داستان را پیش می برند، همچنین تغییرات مختصری برای اینکه این نمایش کمی با فرهنگ ایرانی نزدیک شود، در کارگردانی آن انجام شده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.