معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: به زودی در بدنه دستگاه های اقتصادی استان تغییراتی رخ خواهد داد.

دستگاه های اقتصادی در راستای تحقق رونق تولید برنامه ارائه کنند

علی رسولیان در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: نصب بنر و تغییر سربرگ نامه ها کمکی به تحقق شعار رونق تولید نخواهد کرد و دستگاه های اقتصادی استان خراسان رضوی در راستای تحقق شعار رونق تولید باید برنامه های خودشان را با عدد و رقم و به صورت کوتاه مدت، میان  مدت و بلند مدت هرچه سریعتر  ارائه و در راستای تحقق آنها تلاش کنند زیرا در پایان سال عملکرد آنها با دقت مورد ارزیابی و سنجش قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه اولویت های استان در راستای شعار رونق تولید موضوع کشاورزی، دامپروری، صنعت و توانمندسازی روستائیان می باشد، تصریح کرد: پرورش دام بویژه دام سبک و غیر مرتع با الگوگیری از تجربیات آستان قدس رضوی، تکمیل زنجیره های تولید در حوزه صنعت، کشاورزی و دامپروری ، تامین زیرساخت های تولید ،حمایت از کار آفرینان ،  بهره وری استفاده از آب بویژه در موضوعات کشاورزی و گلخانه ها و تکمیل طرح معین های اقتصادی از جمله مواردی است که در استان و در راستای تحقق شعار سال انجام خواهند شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با تاکید براینکه تمام توان ما در راستای رونق بخش خصوصی و غیر دولتی در استان  صرف خواهد شد ،افزود: برنامه های ما در راستای رونق تولید به صورت کمی خواهد بود و به طور مرتب نیز به مردم اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد . از طرفی یکی دیگر از اولویت های اصلی   امسال ما،  تعیین تکلیف  واحدهای در حال احداث، نیمه راکد، راکد و واحدهای تملیکی موجود در استان است و در این زمینه تمام دستگاه های استان باید آمار خود را به صورت دقیق و شفاف بیان کنند.

رسولیان تصریح کرد: بدون تردید تغییراتی در بدنه دستگاه های اقتصادی استان رخ خواهد داد زیرا زیرا در این حوزه نیاز به افرادی است که علاوه بر اینکه پای کار باشند از قدرت تعاملی خوبی نیز با بخش خصوصی  برخوردار باشند و توانایی کار به صورت شبانه روزی را داشته باشند.

وی افزود: در حوزه کالاهای اساسی نیز در حال حاضر استان با مشکل خاصی مواجه نیست و از اسفند ماه سال گذشته که کاهش قیمت در این اقلام در استان رخ داده است این روند همچنان ادامه داشته است و در برخی موارد در حال حاضر حتی قیمت کالاهای اساسی در استان بسیار پایین تر ازقیمت کشوری می باشد، همچنین برخی کالاها نیز جزو اقلام تنظیم بازاری هستند و قیمت آنها به صورت سراسری بوده و در اختیار استان ها نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.