دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را نابخردانه توصیف کرد و گفت: این اقدام احمقانه ۱۰۰ در صد به نفع این نهاد انقلابی و به همین میزان به ضرر آمریکایی‌ها خواهد شد.

آیت‌الله جنتی: نتیجه حماقت‌های آمریکا، عبرت تاریخ خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، در جلسه امروز با تبریک ایام ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد (ع) و امام زمان (عج) در نیمه شعبان گفت: امیدواریم به برکت این اعیاد مبارک، سالی سراسر خیر و برکت برای مسلمانان به ویژه ملت شریف ایران را شاهد باشیم.

دبیر شورای نگهبان با قدردانی از درایت مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به عنوان سال رونق تولید افزود: امیدواریم مسئولان و دولتمردان با همه توان، موانع تولید را برطرف کنند و مبارزه با قاچاق کالا را جدی بگیرند؛ چرا که در صورت رونق تولید بسیاری از دیگر مشکلات برطرف خواهد شد.

آیت‌الله جنتی در ادامه با اظهار تاسف از وقوع سیل در بخش وسیعی از کشور که منجر به خسارتهایی شده است، تصریح کرد: اگر چه سیل‌های اخیر خسارت‌های زیادی در پی داشته، ولی به مراتب منافع این باران‌های بهاری برای کشور بیشتر بوده است؛ چراکه سالها قسمت عمده‌ای از این مرز و بوم به علت خشکسالی‌های پی در پی در رنج و مشقت بود.
دبیر شورای نگهبان آبگیری کامل سدهای کشور و تالاب‌های خشک شده را مایه خرسندی دانست و تعالی حس نوع دوستی و همدلی مردم و نهادها از جمله سپاه پاسداران، ارتش، بسیج، کمیته امداد و هلال احمر در امدادرسانی به سیل زدگان را از دیگر برکات این واقعه برشمرد.

وی اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی را نابخردانه توصیف کرد و گفت: این اقدام احمقانه ۱۰۰ در صد به نفع این نهاد انقلابی خواهد شد و به همین میزان به ضرر آمریکایی‌ها؛ چرا که محبوبیت این نیروی فداکار از بدو تاسیس به دست امام راحل تا کنون به این حد در سطح عالی نبوده است.

آیت الله جنتی با اشاره به حجم زیاد تقدیر و تشکر از سپاه پاسداران و اقدام نمادین و معنادار نمایندگان مردم در خانه ملت در پوشیدن لباس مقدس پاسداری گفت: مجلس شورای اسلامی هم باید در اقدامی متقابل قوانینی علیه آمریکا به عنوان بزرگترین تروریست دولتی و حامی تروریست در جهان تصویب کند.

دبیر شورای نگهبان در پایان با بیان اینکه با این اقدام دیوانه‌وار رئیس جمهور آمریکا نفرت از آنها در میان ملت‌ها بیشتر خواهد شد، درباره دیگر حماقت دولتمردان آمریکایی در الحاق منطقه جولان سوریه به رژیم غاصب صهیونیستی تاکید کرد: مالکیت مردم سوریه بر این منطقه مسلم و غیر قابل انکار است و قطعا نتیجه حماقت‌های مکرر دولتمردان آمریکایی عبرت تاریخ خواهد شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.