درحالیکه معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی از تغییرات در بدنه اقتصادی استان خبر میدهد ؛ شنیده ها حاکی است شاید این تغییرات به سایر سازمانهای اقتصادی نیز سرایت کندو تغییر برخی مدیران کل و روسای سازمانها را درپی داشته باشد.

سیل تغییرات در مسیر مدیریت اقتصادی خراسان رضوی

درهمین راستا  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در این باره به قدس آنلاین گفت : طی چند روز آینده  تغییراتی در بدنه استانداری و برخی سازمانهای مرتبط با مسایل اقتصادی استان رخ خواهد داد.

علی رسولیان افزود: در بدنه اقتصادی استان  نیاز به افرادی داریم که علاوه بر  پای کار بودن ؛ از قدرت تعاملی خوبی نیز با بخش خصوصی  برخوردار باشند و توانایی کار فوق العاده ومتناسب با سایرسازمانها  را داشته باشند.

*برخی مدیران فقط توانایی سخنوری دارند

دراین حال سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی درمجلس شورای اسلامی نیز به قدس آنلاین گفت : در انتصاب مدیران استانی باید شایسته سالاری و کارآمدی مد نظر قرار بگیرد.

جلیل رحیمی جهان آبادی اظهار داشت: در همین استان خراسان رضوی به جرات می توان گفت که برخی مدیران کل که در منصب ها قرار گرفته اند کارایی لازم را ندارند و تنها توانایی انها در سخنرانی و اعلام عدد و رقم از روی نمودار است که این عامل باعث شده است پروژه های صنعتی و تولیدی زیادی در خراسان رضوی زمین گیر شده واقتصاد استان آسیب های زیادی ببیند.

وی افزود: توصیه ما به استاندار خراسان رضوی این است که در سال رونق تولید و شرایطی که کشور در حال حاضر با آن درگیر است ، افراد و مدیرانی را در مسائل مختلف بویژه مسائل اقتصادی بکار گیرد که تخصص لازم را در حوزه های مرتبط داشته باشند .

***استعفا نمیدهم

درهمین حال راضیه علیرضایی، ریئس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی که طی روزهای گذشته شایعاتی پیرامون استعفای وی جریان داشت  در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: استعفا و یا کناره گیری ام از سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی صحت ندارد و همچنان به مسئولیت خودم در این عرصه ادامه خواهم داد.

وی تصریح کرد: از دیگرسو در این زمینه تابع تصمیمات مدیران مافوق بوده و هر تصمیمی که از سوی انها گرفته شود را اجراخواهم کرد.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.