خراسان جنوبی_ سلیمانی گفت: میزان اقامت و بازدید از اقامتگاه های بوم گردی بشرویه در نوروز امسال با افزایش چشمگیری روبرو بوده است.

افزایش ۱۰ برابری اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه های بوم گری شهرستان تاریخی بشرویه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"سید امیر سلیمانی" مسئول اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان بشرویه صبح امروز  در نشست ستاد خدمات سفر که با حضور جمعی از مسئولان در اقامتگاه بوم گردی ریگ افتاب برگزار شد با اشاره به افزایش تردد ها در ایام نوروز خاطر نشان کرد: در نوروز ۹۸ شاهد افزایش حضور مسافران در محورهای بشرویه و شهرستان بودیم.

وی افزود:  طبق آمار کسب شده قریب به  ۷۶ هزار نفر در شهرستان بشرویه اقامت داشتند که نسبت به پارسال ۱۵ درصد رشد داشته است.

سلیمانی با اشاره به افزایش بازدیدهای مجموعه گردشگری بشرویه هم گفت:مجموع بازدید از جاذبه های گردشگری قریب به ۱۴۰ هزار بازدید ثبت شده که نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

مسول اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی بشرویه همچنین از فروش خوب محصولات صنایع دستی خبر داد و گفت : ایام نوروز فروش صنایع دستی  بسیار خوب بوده و به بیش از ۴۰ میلیون تومان رسید.

وی افزود: فروش سیاه چادرهای عشایری حدودا ۱۰۶ میلیون تومان براورد شده است.

سلیمانی همچنین با اشاره به اقامت های مسافران هم تصریح کرد: اقامت در هتل ۳۰۰ نفر، اقامتگاههای بومگردی نیز ۲۹۷۶ بوده که این رقم برای اقامت بوم گردی پارسال فقط ۳۵۶ نفر بوده است.

مسول میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی بشرویه افزود: همچنین اسکان در مراکز  فرهنگیان ۵۶۹۹ نفر  ثبت شده که نسبت به پارسال ۳ برابر بوره است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.