آیت الله سید احمد علم الهدی گفت: علت حمایت های مردمی از سپاه خدمات گسترده این نیرو به مردم طی سال های گذشته است.

حمایت مردم از سپاه به دلیل خدمات این نیرو به مردم است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد، در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: طبق آموزه‌های عاشورا در ایثار باید تا مرز فداکردن کودک شیرخواره پیش رفت و امام خمینی (ره) به سپاهیان توصیه کردند این آموزه را مدنظر قرار دهند که طی ۴۰ سال گذشته مورد توجه این نیرو بوده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سپاه از روزی شروع کرد که یک گلوله توپ نداشت اما امروز به جایی رسیده که دشمن از قدرت موشکی این نهاد در هراس است و صدایشان درآمده است.

علم الهدی گفت: مردم طی سال‌های گذشته به خوبی دیده‌اند هیچ قدرتی توانایی مقابله با سپاه ندارد و هیچ مانعی نیز برای این نیرو وجود ندارد و در عرصه‌های خدماتی نیز اقدامات زیادی به انجام رسیده است.

وی تصریح کرد: وقتی رئیس جمهور آمریکا به سپاه توهین می‌کند مردم در حمایت از این نیرو خروش می‌کنند زیرا خدمات سپاه را در طول سال‌های پس از انقلاب دیده‌اند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: این اقدام آمریکا موجب مانور اتحاد نظام برای حمایت از سپاه تبدیل شد و مردم علاقه خود را به این نیرو نشان دادند و همه دنیا آن را به خوبی مشاهده کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: سپاه بخشی از حکومت ما است و نمی‌توانند آن را تروریست بنماند و ایم امر تخلف از قوانین بین المللی است که دیگر کشورها نیز آن را محکوم کردند.

علم الهدی گفت: این اقدام نشان داد آمریکا یک حاکمیت قلدر است که از هیچ قاعده بین المللی تبعیت نمی‌کند و معاهده‌های جهانی برای آنها اهمیتی ندارد و آبروی آنها بیشتر در دنیا رفت.

وی در ادامه با اشاره به وقوع سیل در برخی شهرهای کشور اظهارکرد: گرچه این سیل بسیار ناراحت کننده بود اما تجلی همراهی و همکاری مردمی را دوباره نشان داد و نیروهای نظامی از جمله سپاه و ارتش نیز در کنار مردم قرار گرفتند که بسیار ارزشمند است.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: این نشان می‌دهد اگر روزی به مردم بگویند دشمن قرار است به شهر شما وارد شود همه مردم متحد و یکپارچه مقابل دشمن خواهند ایستاد. اگر در حل مشکلات معیشتی مردم جهادگرانه عمل شود و مسئولان شخصاً وارد میدان شوند همه امکانات نیز پای کار می‌آید و این درسی برای همه است. مردم نیز باید در عرصه اقتصادی همه به میدان آمده و نگذاریم کسی گرسنه شب را به صبح برساند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.