سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد.

برانکو: یک سال دیگر قرارداد دارم اما در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد/خستگی در تیم وجود دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در خصوص این بازی گفت: بازیکنان بابت برد مقابل الاهلی تبریک می‌گویم. همچنین از هوادارانمان در دبی تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. فردا بازی جدیدی است و فرصت جشن گرفتن نداریم.

* هیچ وقت بازی ساده ای مقابل سایپا نداشته ایم

برانکو افزود: سایپا حریفی است که تکلیفش را روشن کرده و در حاشیه امنیت است از طرفی نمی‌تواند امیدوار باشد که به رده‌های بالای جدول دست پیدا کند و این بزرگترین خطر برای ماست. زیرا آنها تحت فشار نیستند و به جز انگیزه ورزشی که بزرگترین انگیزه بازی مقابل قهرمان کشور است، به این خاطر می‌گویم انتظار نبردی سخت و سنگین را دارم. مقابل استقلال دیدید که سایپا تا دقایق آخر برای پیروزی تلاش کرد. اصلا به این فکر نخواهم کرد که بازی آسانی است. بازی بسیار سخت است. هیچ وقت بازی ساده‌ای مقابل سایپا نداشته‌ایم.

*خستگی در تیم وجود دارد

وی گفت: پارسال مقابل این تیم بهترین بازی را انجام دادیم و دو بر یک باختیم. در مورد تیم خودم باید بگویم که خستگی وجود دارد و نمی‌شود از آن فرار کرد و گریزی از آن نیست. نوراللهی هم نمی‌تواند بازی کند زیرا مچ پایش مصدوم است. شایان مصلح هم از ناحیه شکم دچار مصدومیت شده. همانطور که انصاری و ماهینی مشکل دارند. سایر بازیکنان در رقابت اصلی برای حضور در ۱۱ نفر هستند. همیشه گفته‌ام بازی‌های پیش رو مهمترین بازی‌هاست و فردا مهمترین بازی با سایپا را خواهیم داشت.

*غمگینانه باید بگویم که فرصت زیادی  برای تمرین نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای بازی با سایپا ترکیب این تیم تغییر خواهد کرد، ‌گفت:طبیعی است تیم ما بهتر می‌شود و از نظر ساماندهی شرایط خوبی داریم هر چند که متاسفانه و غمگینانه باید بگویم که فرصت زیادی  برای تمرین نداریم اما در مقایسه با بازی با الاهلی مصلح و نوراللهی با ما نیستند و تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت.

* امید فردا با ما نخواهد بود

برانکو در خصوص وضعیت امید عالیشاه هم افزود:امید خیلی خوب با ما کار می‌کند اما در لیست بازی با سایپا قرار ندارد ولی حتما در لیست بازی با ذوب‌آهن خواهد بود.

* فشاری روی من نیست و قول می دهم بهتر شوم

وی درباره اینکه به نظر می‌رسد مثل گذشته شاداب نیست، تصریح کرد: سؤال خوبی پرسیدید. شاید ظاهرم نشان ندهد ولی خیل آرام و راحت هستم و خوب کار می‌کنم. هیچ فشاری روی من خوشبختانه نیست اما شاید به خاطر اینکه فشار بازی‌ها زیاد و فاصله آن کم است، کمی تحت فشار باشم. در کل سرحال هستم و حتی یک روز از بازیکنانم بابت این مسئله که سرحال نیستم عذرخواهی کردم. چون آنها لیاقت این را دارند که از آنها تمجید کنم که این کار را نکردم و شاید فکر کردند که ناراحت هستم اما از هیچ کسی ناراحت نیستم و همه تمرکزم روی بازی‌هاست. هر بازی برای ما مهم است ولی در بازی با پیکان و الاهلی خیلی راحت وارد بازی‌ها شدم و اینها به خاطر اعتمادی است که به تیم و بازیکنانم دارم ولی قول می‌دهم بهتر شوم.

* دایی برنده متولد شده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابلش با علی دایی تصریح کرد: درباره دایی بارها حرف زدم. او برنده متولد شده و این خصلت را در زندگی شخصی و ورزشی‌اش دارد و به همین دلیل موفق شده است. وقتی ما تمرین داشتیم تا وقتی تیم او برنده نمی‌شد تمرین به پایان نمی‌رسید و او الان همین خصلت را به بازیکنانش انتقال داده و برای او فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی دارد چرا که او همیشه تیمش را هجومی و محکم به زمین می‌فرستد و برای همین باید به او افتخار کرد هر چند امیدوارم فردا بازی ما بهتر باشد.

* با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم

برانکو در مورد اینکه در یکی از نظرسنجی‌هایی در توئیتر از هواداران خواسته شده بود بگویند که دوست داری پرسپولیس دوباره فینالیست شود یا برانکو قراردادش را تمدید کند و هواداران نگران حضور شما در فصل بعد هستند، آن هم در حالی که قرارداد دارید، ‌گفت: خوشحالم که هواداران اینطور فکر می‌کنند و این برایم یک تائید بزرگ است. تمام تلاش ما برای هواداران است و آنها برای ما مهمتر از همه هستند. می‌بینید چقدر خوب از سوی آنها حمایت می‌شویم و چقدر آنها به تیم و باشگاه وابسته هستند. امیدوارم فردا کمک زیادی به ما کنند. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم اما در فوتبال قرارداد معنای خاصی ندارد. نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد. من از کار با تیم و بازیکنانم لذت می‌برم. اما نمی‌دانم بعد از یک ماه، ‌دو ماه یا شش ماه بعد در فوتبال قرار است چه اتفاقی بیفتد. همه چیز در فوتبال سریع اتفاق می‌افتد.

وی در مورد اینکه هواداران استرس ماندن شما در پرسپولیس را دارند، ‌گفت: نمی‌دانم چه استرسی. بله استرس بازی همیشه خواهد بود. طبیعی است آنها همیشه از ما برد می‌خواهند و در کنار ما حضور دارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.