مسئول ستاد نیشابور در امر بازسازی عتبات عالیات گفت: موکبهای این شهرستان با چهار تریلی و سه دستگاه کامیون کمکهای اصناف و شهروندان نیشابوری برای امدادرسانی به هموطنان سیل زده منطقه آق قلا بع استان گلستان اعزام شدند.

موکبهای نیشابور به یاری سیلزدگان آق قلا شتافتند

به گزارش قدس آنلاین، سید حسین اکرامی افزود: با همکاری هیاتهای مذهبی و مساجد نیشابور دو موکب سلسله الذهب و عاشقان امام رضا(ع) شامل ۵۰ نیرو با هدف پذیرایی از سیلزدگان در قلا برای مدت ۱۲ روز عازم آن ‌منطقه شدند. در این چارچوب روزانه شش هزار وعده غذا برای سیلزدگان پخت می شود.

وی کمکهای ارسالی شهروندان نیشابوری را برای هموطنان سیلزده در استان گلستان شامل هفت تن برنج، ۷۲ هزار عدد ظرف یکبار مصرف، ۷۰۰ کیلوگرم سیب زمینی، ۴۰۰ کیلوگرم پیاز، کنسرو، چهار تن گوشت قرمز و مرغ و ۶۵ هزار قرص نان ذکر و بیان کرد: این اقلام برای توزیع در منطقه سیلزده تحویل مسئولان موکبهای اعزامی شده اند.

مسئول ستاد نیشابور در امر بازسازی عتبات عالیات گفت: به همت کسبه و اهالی روستای آهوان نیشابور نیز هفته اخیرا کمکهای غیرنقدی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به مناطق سیلزده ارسال شد. امروز هم با همیاری اهالی همین روستا سه دستگاه کامیون حامل انواع کنسرو، پتو، آب معدنی، لوازم بهداشتی، چکمه و انواع مایحتاج اولیه به استان گلستان روانه شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.