سرپرست تیم آتش‌نشانی اعزامی شهرداری تهران به اهواز، اعلام کرد: تا ۲ روز دیگر آب‌های سطحی و گل و لای از شهرک پیام این شهر به طور کامل تخلیه می‌شود.

تخلیه گل‌ولای از شهرک ‌پیام اهواز تا ۲ روز دیگر/ اعزام ٣٠ آتش‌نشان داوطلب

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمدرضا هاشمی سرپرست تیم آتش‌نشانی اعزامی شهرداری تهران درباره آخرین اقدامات صورت گرفته درباره آبگرفتگی‌های مناطق مسکونی حاشیه رود کارون در شهر اهواز گفت: در جلسه‌ای که در ستاد بحران تهران با موضوع آبگرفتگی در اهواز برگزار شد، تهران به عنوان استان معین خوزستان موظف به اعزام نیرو و تجهیزات به این استان شد. 

وی تصریح کرد: تیم عملیاتی کامل ما به همراه ۳۰ آتش نشان و ۶ پمپ سنگین و تجهیزات دیگر ابتدا به پلدختر اعزام شدند.

هاشمی ادامه داد: به دلیل شرایط بحرانی که از دیروز صبح برای اهواز پیش بینی شده بود، دو روز است که به شهرک پیام اهواز آمدیم و مشغول تخلیه گل و لای به‌جا مانده در معابر و خانه‌ها هستیم.

سرپرست تیم آتش نشانی همچنین درباره میزان خسارات وارده به ساختمان‌ها گفت: شاهد آسیب جدی و تخریب ساختمان‌ها نبودیم اما گل و لای وارد منازل شده، بخش‌هایی هم فاضلاب وارد طبقات شده است همچنین پی ساختمان‌ها آسیب دیده و ترک خورده اما ساختمانی تخریب نشده است.

وی درخصوص نتیجه عملیات‌ و میزان تخلیه گل و لای نیز توضیح داد: تاکنون ۵۰ درصد گل و لای خانه‌ها و آب سطح خیابان‌های شهرک تخلیه شده است.

هاشمی درخصوص پایان عملیات نیز توضیح داد: نیروهای داوطلب ۲۴ ساعته فعالیت کردند و به نظر می‌رسد باتوجه به میزان فعالیت‌ها، پیشرفت کار بالا بوده و احتمالا تا دو روز دیگر تخلیه کامل این منطقه صورت گیرد. 

سرپرست عملیات آتش نشانی شهرداری تهران در پایان عنوان کرد: نیروهای داوطلب پس از پایان کار قرار است به منطقه دیگری در اهواز اعزام شوند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.