همدان-صفر صادقی راد گفت: ۲۰ دستگاه ناوگان باری استان همدان از سوی شرکت های حمل و نقل کالا این اداره کل به مناطق سیل زده لرستان اعزام شدند.

اعزام ۲۰ دستگاه ناوگان باری استان همدان به مناطق سیل زده لرستان

به گزارش قدس آنلاین  به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: به دنبال سیلاب اخیر در مناطق مختلف لرستان ۲۰ دستگاه ماشین های اتاق دار در مناطق سیل زده استان لرستان بکار گرفته شد.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای ایمن سازی راه‌های مواصلاتی، تلاش شده ایمنی راه‌ها برای عبور و مرور در مناطق سیل زده حفظ شود.

صادقی راد ابراز داشت: این اداره کل برای تجهیزات راهسازی و امدادی اقدامات لازم را انجام داده و در این خصوص با ارگان‌های مرتبط نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا در صورت نیاز به جابجایی وسایل و ماشین آلات، این امر توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان همدان انجام شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تأکید کرد: در شرایط فعلی باید به کمک سیل زدگان شتافت و ناوگان حمل و نقل استان همدان آمادگی لازم را برای امدادرسانی هر چه بیشتر به مناطق سیل زده دارد.

رییس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز در ادامه این گفتگو اظهار داشت: پیش از این نیز با استفاده از توان شرکت های حمل و نقل کالا استان همدان ۲۰ دستگاه ناوگان برای حمل اقلام خوراکی و امدادی به مناطق سیل زده گلستان اعزام شده بود.

جمشید عظیمی افزود: علاوه بر در اختیار قرار دادن ناوگان برای جابجایی مردم سیل زده، شرکت های حمل و نقل استان همدان آمادگی لازم را نسبت به امدادرسانی و کمک به مناطق سیل زده دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.