خراسان شمالی- رضا رجب زاده گفت: طبق پیش بینی های هواشناسی و مدیریت درست آمادگی برای پذیرش سیلاب های آینده را داریم و مشکل خاصی در این خصوص نیست.

فرمانداران به موضوع ابنیه و راه‌ها توجه ویژه داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ رضا رجب زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در کار گروه سیل وطغیان رودخانه های استان در محل سد شیرین دره گفت: با توجه به موضوع سیل و حوادث ناشی از آن، فرمانداران در سالجاری به موضوع ابنیه و راه ها توجه ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار داشت: فرمانداران باید بدانند اعتبارات کشور محدود است و باید با انعکاس مشکلات و مراجعات پی در پی به وزارت خانه های مربوطه بتوانند اعتبارات لازم را برای استان اخذ کنند.

رجب زاده بیان کرد:اعضای این کارگروه باید دید اجرایی بهتری نسبت به موضوعات حوزه آب و وضعیت سدها داشته باشند تا در تصمیم سازی های آینده اثرگذار باشند.

وی بر انجام مطالعات تخصصی در حوزه آب تاکید کرد و افزود: با انجام مطالعات تخصصی می توانیم در شورای هماهنگی مدیریت بحران تصمیمات تخصصی بگیریم.

رجب زاده مدیریت درست، ارائه اطلاعات دقیق و کمک دستگاه های اجرایی را از عوامل مهم کاهش خسارات ناشی از سیل عنوان کرد.

وی تصریح کرد:کارگروه فوق یکی از ۱۴ کارگروه ذیل شورای هماهنگی مدیریت بحران استان است که وضعیت سدها را نیز مورد بررسی قرار می دهد.

وی اظهار داشت:طبق پیش بینی های هواشناسی و مدیریت درست آمادگی برای پذیرش سیلاب های آینده را داریم و مشکل خاصی در این خصوص نیست.

رجب زاده افزود: پس از بارندگی و سیلاب های اخیر نیاز داشتیم تا با هماهنگی های انجام شده آب سد تخلیه شود.

وی تصریح کرد: به زودی کار اتمام و نصب تجهیزات آبگیری از سد قبل از شروع فصل تابستان توسط شرکت آب و منطقه ای را انجام خواهیم داد هر چند این کار به صورت مقطعی و بدون مشکل در حال انجام است.

رجب زاده تاکید کرد: به فکر حل دائمی این مشکل هستیم.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.