اجرای طرح توزیع میوه تنظیم بازار در خراسان رضوی که از ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ آغاز شده بود، با هدف رفاه مردم همچنان ادامه دارد.

توزیع میوه تنظیم بازار در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: این طرح با شرایط جدید و کاهش قیمت نسبت به قبل و با هدف رفاه حال مردم و تنظیم بازار تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

محسن اسفندیاری افزود: تمامی اقلام میوه تنظیم بازار شامل سیب زرد و قرمز و پرتقال والنسیا و تامسون با پنج هزار ریال کاهش قیمت نسبت به قبل، برای مصرف مردم عرضه می شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: علاوه بر این، فروش میوه از روش جعبه ای به خرده فروشی برای مردم تغییر کرده است تا مردم با رفاه حال بیشتر و به اندازه مصرف خود خرید کنند.

اسفندیاری افزود: علاوه بر این تمامی اصناف و متقاضیان نیز می توانند با خرید میوه از سردخانه ها و مراکز توزیع و تحت نظارت، اقدام به فروش این اقلام نمایند.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز اجرای طرح تا کنون چهار هزار و ۳۵۲ تن میوه در این قالب توسط مردم خراسان رضوی خریداری شده که معادل ۸۰ درصد ذخیره سازی انجام شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: از این میزان هزار و ۳۱۱ تن سیب، هزار و ۳۰ تن پرتقال والنسیا و دو هزار و ۱۱ تن پرتقال تامسون توسط مردم خریداری شده است.

اسفندیاری پیش بینی کرد، تداوم اجرای این طرح تا پایان فروردین ماه به اتمام میوه ذخیره سازی شده در سردخانه های خراسان رضوی برسد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.