۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 651729

البرز- لیگ دسته اول فوتبال ایران در حالی به روزهای سرنوشت ساز وحساس خود نزدیک شده که چندین تیم از جمله گل ریحان البرز داعیه صعود به لیگ برتر را دارند.

به گزارش قدس آنلاین، حساسیت های لیگ یک فوتبال ایران برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر به اوج خود رسیده و در این میان نماینده البرز را می توان یکی از جدی ترین مدعیان محسوب کرد.

گل ریحان فصل را با کمالوند آغاز کرد و در ادامه با مجتبی حسینی ادامه داد و علیرغم همه فراز وفرودهای خود در فاصله ۳ هفته به پایان لیگ یک فوتبال ایران در رده سوم جدول جای گرفته و این فرصت گرانبها را دارد تا در عمر کوتاه ۴ ساله اش جامه لیگ برتری بر تن کند.

نماینده البرز اما برای رسیدن به این هدف بزرگ ۳ بازی حساس و نفسگیر را پیش روی خود  دارد و نکته جالب آن که ۲ بازی در ۳ هفته پایانی در کرج ودر ورزشگاه انقلاب برگزار می شود.

گل ریحان براساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ روز سه شنبه هفته جاری در کرج میزبان سرخپوشان پاکدشت رده پنجمی است، در ادامه روز سوم اردیبهشت ماه در خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود ودرنهایت دهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف گل گهر سیرجان صدرنشین فعلی مسابقات می رود.

با نگاهی به برنامه بازی ها و حریفان گل ریحان در ۳ هفته پایانی مسابقات و امتیازات تیم ها در جدول رده بندی می توان شانسی بالا برای حضور نماینده البرز در جمع دو تیم نخست و صعود به لیگ برتر قائل شد.

گل ریحان  دوبازی سخت خود را در کرج میزبانی می کند و این شانس را دارد تا با حمایت هواداران کرجی و به لطف آشنایی با شرایط زمین و ورزشگاه به نتیجه دلخواه خود برسد در عین حال این تیم از شهرداری بوشهر رده دومی یک بازی کمتر دارد و در هفته پایانی یک بازی به اصطلاح ۶ امتیازی با گل گهر رده اولی دارد.

از سوی دیگر آمارها هم گواه این موضوع است که گل ریحان بخش بیشتری از امتیازات خود را در بازی های داخل خانه کسب کرده و شرایط میزبانی و کیفیت زمین چمن ورزشگاه انقلاب برای بازی تک ضرب و تاکتیکی این تیم به شکل مناسب تری مهیا است.

مدیران باشگاه گل ریحان تمام امکانات و زیرساخت های لازم برای صعود این تیم به لیگ برتر را مهیا کرده اند که شاید در کمتر تیمی در لیگ یک فوتبال ایران وجود داشته باشد و حال این کادر فنی و بازیکنان هستند که باید هر آنچه در توان دارند برای تحقق آرزوهای مردم یک استان بگذارند تا گل ریحان عنوان لیگ برتری را در کنار نام خود داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.