خراسان شمالی- ابراهیم بازیان با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی هزار واحد مسکونی مددجویان از سیلاب ها و بارندگی های اخیر خسارت صد در صدی دیدند، گفت: امسال برای تمامی این مددجویان مسکن مقام و استاندارد ساخته می شود.

آغاز ساخت ۱۷۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، کلنگ ساخت هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی با حضور قائم مقام کمیته امداد و مدیرکل دفتر مسکن این نهاد به زمین زده شد.

ابراهیم بازیان مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در حاشیه مراسم گلنگ زنی واحد های مسکونی خسارت دیده مددجویان شهرستان راز وجرگلان درسیل و بارندگی اخیر، گفت: امروز کلنگ ساخت ۵۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت این نهاد به زمین زده شد.

وی با اشاره به اینکه در استان خراسان شمالی هزار واحد مسکونی مددجویان از سیلاب ها و بارندگی های اخیر خسارت صد در صدی دیدند، گفت:  امسال برای تمامی این مددجویان مسکن مقام و استاندارد ساخته می شود.

بازیان با اشاره به اینکه پروژه های ساخت و تعمیر منازل سیل زدگان با اولویت مناطق روستایی و مرزی که بیشترین خسارت به آنها وارد شده است انجام می شود، افزود: با اتمام این پروژه امسال تمام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی صاحب خانه می شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی این واحد ها تا قبل از زمستان به بهره برداری می رسد، بیان کرد: این واحد ها با اعتبارات دولتی، اعتبارات داخلی کمیته امداد ، تسهیلات بانکی   و آورده مددجویان احداث می شود.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد همچنین با اشاره به اینکه این واحد در متراژ۴۰ تا ۶۰ مترمربع پیش بینی شده است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان از هزینه ساخت واحد های خسارت دیده توسط استانداری تعهد شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.