به گفته مسئولان شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری تهران با آماده کردن اکیپ‌های زنده‌گیری سگ، آماده است تا در صورت نیاز این اکیپ‌ها را به مناطق سیل‌زده کشور اعزام کند.

آمادگی شهرداری تهران برای مقابله با حیوانات مضر در مناطق سیل‌زده

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سیل در خوزستان به نقطه حساس و بحرانی خود رسیده است و مناطقی از شهر اهواز را نیز در بر گرفته است.

این در حالی است که شهردار تهران پیروز حناچی نیز صبح امروز وارد استان خوزستان شده و با حضور در منطقه کوت سعید در حال بازدید از وضعیت این منطقه است.

البته پیش از حضور شهردار تهران اکیپ کاملی از مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران نیز به همراه تجهیزات سبک و سنگین از لرستان عازم خوزستان شده‌اند.

همچنین روز گذشته محموله ۷۰ کامیونی کمک‌های جمع آوری شده از سوی شهرداری تهران هم راهی استان‌های سیل زده و خصوصا خوزستان شده است تا این اقلام را به دست مردم برسانند.

اما در تازه ترین اقدام حمیدرضا تحصیلی، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران  به آمادگی برای مقابله با حیوانات مضر اشاره کرده است.

وی گفته است: هنگام وقوع سیل و حوادث طبیعی با مسئله حیوانات مضر و احتمال انتقال بیماری مواجه هستیم که به این منظور شهرداری تهران آماده اعزام تیم‌های زنده‌گیری سگ به همراه دامپزشک به این مناطق است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران خاطرنشان کرده است که البته بحث کشتن حیوانات مطرح نیست و در صورت اعلام نیاز، اقدام به انتقال این حیوانات به مناطق تعیین‌شده و کنترل آنها خواهیم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.