۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 651756

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: فشار روی استقلال زیاد است اما باید بگویم شادی بعد از برد روز گذشته مقابل سپاهان زیاد بود.

خطیر: شادی بعد از برد مقابل سپاهان زیاد بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص برد تیم استقلال مقابل سپاهان و خوشحالی بیش از اندازه مربی و بازیکنان استقلال در پایان این بازی، گفت: خوشبختانه برد خوبی به دست  آوردیم اما درباره شادی بعد از بازی باید بگویم که خود من وقتی آرام شدم حس کردم که این شادی بیش از اندازه بود و باید بگویم شادی انجام شده زیاد بود اما باید پذیرفت که روی تیم فشار زیادی وجود دارد و خود من در VIP ورزشگاه اصفهان آنقدر داد زدم که گلویم گرفت. شاید شادی انجام شده خارج از شرایط عادی باشد اما این به خاطر فشار زیادی است که روی تیم وجود دارد. امیدوارم در ادامه مسابقات شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که استقلال بتواند در پایان فصل قهرمان لیگ شود.

وی در خصوص برگشت دیرهنگام استقلالی‌ها از قطر و اینکه شاید این موضوع آنها را خسته کرده باشد، تصریح کرد: می‌دانید که پرواز در کشور قطر به ایران محدود است و تنها پروازهای قطری به ایران می‌آیند. البته پرواز عمان‌ایر هم انجام می‌شود اما آنها توقفی در کشور عمان خواهند داشت. خوشبختانه یا متأسفانه به خاطر تخفیفاتی که هواپیمای قطری در نظر گرفته متقاضی زیاد است و ما برای پرواز رفت به قطر مشکلی نداشتیم اما برای برگشتن کلیه پروازها پر بود و تا ۲۵ روز آینده پروازها جا نداشت به خصوص اینکه کاروان ما حدود ۴۵ نفر بود و در این شرایط کار سخت می‌شد. ما حتی پرواز از قطر به شهرهای دیگر ایران را هم در نظر گرفتیم و بررسی کردیم اما آنها هم جا نداشتند. در نهایت مجبور شدیم پرواز را چارتر کنیم و جا دارد از آقای موسوی رئیس هواپیمای زاگرس قدردانی کنیم که به استقلال پرواز چارتر داد. قرار بود بعد از بازی ما با این پرواز از قطر به ایران بیاییم اما یک سال بعد از پرواز اعلام شد که کشور بحرین مجوز عبور از آسمان این کشور را به این هواپیما نداده است و می‌دانید که روابط دیپلماتیک بین ایران و بحرین خوب نیست. وقتی به فرودگاه قطر رسیدیم فهمیدیم که این مسأله رخ داده و بلافاصله به هتل برگشتیم و بازیکنان استراحت کردند. بعد از آن هم تمرین ریکاوری را در هتل انجام دادیم و ساعت ۱۹:۳۰ فردای آن روز به ما اعلام شد که پرواز انجام می‌شود و راهی فرودگاه شدیم. خوشبختانه همه از مربی و بازیکنان از شرایط راضی بودند و ریکاوری هم در هتل انجام شد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت زمین مجموعه انقلاب که در اختیار استقلال قرار گرفته تصریح کرد: مشکل زمین فقط برای استقلال نیست بلکه پرسپولیس، پیکان و سایپا هم این مشکل را دارند حتی تیم ملی ایران هم مشکل زمین داشت و نتوانست یک تمرین درست و حسابی در کمپ تیم ملی انجام دهد. به هر حال این مسأله مشکل زیرساخت در فوتبال ایران است. استقلال و پرسپولیس هیچ‌گاه زمین خوب نداشتند و اگر بخواهیم با کشورهای عربی مقایسه کنیم به نتایج خوبی نمی‌رسیم از طرف دیگر زمین مجموعه انقلاب هم در اجاره استقلال است و ما همیشه خانه به دوش هستیم. به نظر من دولت باید به استقلال و پرسپولیس و حتی سایر تیم‌ها زمین بدهد تا آنها آن را آماده کنند و روی آن مالکیت داشته باشند. ما در زمین مجموعه انقلاب هر سرمایه‌گذاری هم انجام دهیم در پایان برای ما نیست تنها زمین باکیفیت در ایران زمین ورزشگاه آزادی است که با وجود بارش شدید باران باز هم دچار مشکل نشد. در زمین ورزشگاه آزادی هم که به ما اجازه تمرین نمی‌دهند. عکس‌های تمرین چند روز قبل پرسپولیس را اگر ببینید متوجه می‌شوید آنها هم در زمین خوبی تمرین نکردند و به همه هواداران استقلال و پرسپولیس می‌گویم مشکل زمین فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست بلکه برای همه فوتبال ایران است. باید دولت کمک کند تا حداقل یک زمین خوب داشته باشیم.

وی تصریح کرد: احساس می‌کنم بخشی از این مسائل فشار رسانه‌ها است اما باور کنید این مشکل همیشه بوده و ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک زمین خوب داشته باشیم. احساس می‌کنم تا وقتی که مالک زمین نباشیم نمی‌توانیم سرمایه‌گذاری کنیم. الان کمپ مرحوم حجازی در دست ما است اما نمی‌دانیم که مالک آن هستیم یا نه و نمی‌دانیم که می‌شود روی آن سرمایه‌گذاری کنیم. البته با لطف مهندس کریمی مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی زمین چمن مجموعه انقلاب را یک سال اجاره کردیم و قبل از عید هم در قسمت‌هایی از زمین بذر کاشتیم و امیدوارم که در این وضعیت آب و هوا هم به ما کمک کند تا این زمین آماده شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.