لرستان_ فاطمه زهرا توکلی از حضور کارشناسان طرح محب -که برنامه های روانی، اجتماعی بلایا را با رویکرد اجتماع محور پیگیری می‌کنند- در پلدختر خبر داد.

حضور کارشناسان طرح مُحِب در پلدختر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فاطمه زهرا توکلی، مدیر کل بهزیستی لرستان گفت: کارشناسان طرح محب بهزیستی استان لرستان با روش اجتماع محور با استفاده از روشهای اعتماد سازی، ظرفیت سازی وجلب مشارکتهای اجتماع محلی، معتمدین محلی را همراه خود ساختند و به ارزیابی های اولیه، نیازسنجی، شناسایی مسائل و مشکلات شهروندان تحت تاثیر سیل، در پلدختر پرداختند.

وی با اشاره به اینکه در این برنامه اعضای تیم با کمک جمعی از رانندگان تاکسی و معتمدین محلی کالاهای موردنیاز مردم را اعم از چکمه، پک های بهداشتی، شیرخشک و دیگر اقلام در بین محلات هفتگانه پلدختر و روستاهای اطراف توزیع می کنند، خاطرنشان کرد: در این فرایند تعداد۲۰۰ نفر از معتمدین محلی برای توسعه طرح محب جذب گروههای حمایت یابی شدند.

توکلی زمان اعزام تیم ها  را از ۱۵ فروردین اعلام کرد و افزود: تیم های مُحِب در قالب ۱۳ تیم ضمن بازدید از ۷ منطقه سیل زده پلدختر منجمله محله ی سازمانی ها، کوی دادگستری، رسالت، انقلاب شمالی و جنوبی، هفت تیر و کمپ ورودی شهر  به ۳۴۰ خانوار (۱۳۵۵ نفر)   خدمت ارائه نمودند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.