استاندار خراسان رضوی گفت: گفت‌وگو و اقناع سیاست استان در برخورد با اعتراضات مردمی است و تا زمانی که در تجمعات و اعتراضات تعرض فیزیکی رخ ندهد، همین سیاست را دنبال خواهیم کرد.

گفت‌وگو و اقناع سیاست استان در برخورد با اعتراضات مردمی است

به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در دیدار فرمانده و معاونان انتظامی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در اعتراضات مردمی سیاست ما پیشبرد گفتمان اقناع است اما در صورت بروز تعرض فیزیکی، نیروی انتظامی باید به وظیفه ذاتی خود عمل کند.

وی افزود: متأسفانه به دلیل عملکردهای نادرست در برخی از حوزه‌ها، گاهی اوقات اعتراض‌های مردمی شکل می‌گیرد که تجربه‌های گذشته نشان می‌دهد سیاست اقناع و گفت‌وگو همواره مؤثر واقع‌شده است.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه امروز در جامعه بشری هرروز نقش امنیت پررنگ‌تر می‌شود، اظهار کرد: طبق بررسی‌های کارشناسی اگر در حوزه اقتصادی و فرهنگی فعالیت چشمگیری انجام شود، بسیاری از آمارها در حوزه انتظامی کاهش پیدا می‌کند.

وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در ایام تعطیلات نوروز 98، عملکرد فرماندهی انتظامی خراسان رضوی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان خراسان رضوی شایسته فرماندهی مقتدر و متین همچون سردار تقوی است و بنده از خدمات ارزشمند ایشان و نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم در این دیدار گزارشی از عملکرد پلیس در ایام تعطیلات نوروز 98 ارائه کرد و گفت: همکاران ما در تعطیلات نوروز حتی چند ساعت هم به مرخصی نرفتند و تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت در استان به کار گرفتند.

محمدکاظم تقوی افزود: در قالب طرح نوروزی پلیس، از تاریخ 29 اسفند سال 97 تا 16 فروردین امسال، ضمن راه‌اندازی 113 ایستگاه نوروزی، 1987 گشت خودرویی اعم از انتظامی و راهنمایی رانندگی در مأموریت‌های مختلف به کار گرفتند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از افزایش 18 درصدی افزایش کشف جرائم در سال 97 نسبت به سال قبل آن خبر داد و گفت: در سال گذشته، با تقویت کنترل‌های جاده‌ای، با کاهش 2 درصدی فوتی‌های تصادفات رانندگی مواجه شدیم.

گفتنی است در پایان این دیدار، استاندار خراسان رضوی با اهدای لوح یادبود از تلاش‌های فرمانده و معاونین انتظامی استان برای برقراری نظم و امنیت عمومی در تعطیلات نوروز 98 تقدیر کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.