خراسان شمالی- بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و همچنین تصاویردریافتی از ماهواره بیانگر ورود سامانه بارشی از امروز بعدازظهر تا دوشنبه ظهر به استان است که سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران در پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق (در نقاط مستعد بارش تگرگ) خواهد شد.

تعطیلی برخی مدارس روستاهای شیروان به علت احتمال قطع خطوط ارتباطی بر اثر بارندگی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، نقی هجرتی مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از تعطیلی برخی از مدارس روستاهای شیروان به علت احتمال قطع خطوط ارتباطی بر اثر بارش شدید باران خبرداد.

وی با اشاره به اینکه بنا به تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان شیروان به علت احتمال قطع خطوط و راه های ارتباطی بر اثر بارش شدید باران طی امروز برخی از مدارس روستاها تعطیل هستند، اضافه کرد: روستاهای تفتازان، آق قلعه، کاکلی و قپز در نوبت صبح و عصر و مدارس بخش های قوشخانه و سرحد در نوبت عصر تعطیل اعلام شده است.

لازم به ذکر است در نوبت صبح مدارس بخش های قوشخانه و سرحد یک ساعت زودتر تعطیل می شوند.

بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و همچنین تصاویردریافتی از ماهواره بیانگر ورود سامانه بارشی از امروز بعدازظهر تا دوشنبه ظهر به استان است که سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران در پاره ای نقاط رگبار و رعدوبرق (در نقاط مستعد بارش تگرگ) خواهد شد.

 مطابق خروجی مدل های هواشناسی بیشترین حجم بارش تجمعی این سامانه در اغلب نقاط استان بویژه در نیمه شرقی استان(شهرستان های اسفراین، فاروج و شیروان) خواهد بود از اینرو آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی می شود و توصیه می شود از توقف در حاشیه و بستر رودخانه ها و مناطق مستعد سیلاب جدا خودداری شود.

از لحاظ دمائی نیز کاهش نسبی ۸-۶ درجه سلسیوس دما طی امروز تا روز دوشنبه پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.