سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به اینکه دستور تخلیه روستای اسماعیل‌آباد صادرشده است، گفت: تخلیه اجباری این روستا برای پیشگیری و حفظ جان اهالی روستا است.

روستای اسماعیل‌آباد مشهد تخلیه اجباری می شود

به گزارش قدس آنلاین، حیدر خوش‌نیت، با اشاره به اینکه روستای اسماعیل‌آباد به دلیل قرار گرفتن در مسیل، دستور تخلیه آن صادرشده است، اظهار کرد: این دستور به‌منظور پیشگیری و در راستای حفظ جان اهالی این روستا صادرشده است.

سرپرست فرمانداری مشهد با اشاره به در پیش بودن بارندگی‌های شدید طی روزهای آینده، بیان کرد: با توجه به اینکه منازل این روستا در مسیل ساخته‌شده است، دستور تخلیه از ناحیه جانشین رئیس ستاد بحران استانداری خراسان رضوی صادرشده است.

وی ادامه داد: برای اعلام هشدار و اقدام نسبت به تخلیه توسط اهالی، شهرداری با نصب بنر اطلاع‌رسانی را انجام داده و از اهالی درخواست شده است که با اقدام به‌موقع به‌جای امنی انتقال پیدا کنند.

خوش‌نیت بابیان اینکه تمهیدات لازم از سوی شهرداری برای تأمین مکان‌های اسکان اضطراری صورت گرفته، هشدار داد: اهالی روستای اسماعیل‌آباد باید برای حفظ جان خود نسبت به تخلیه منازل خود در این روستا اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری مشهد متذکر شد: این دستور جنبه یادآوری و پیشگیرانه دارد اما در صورت وقوع آب‌گرفتگی شدید حتماً با کمک هلال‌احمر، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها برای تخلیه اجباری اقدام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.