تیم فوتبال پرسپولیس با اختلاف پنج‌ امتیاز نسبت به تراکتورسازی تبریز در صدر جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد و امید اول قهرمانی در لیگ است.

رکوردهایی که با برانکو رقم می‌خورد

به گزارش گروه ورزشی قئس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سایپا در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران اختلاف خود با تیم دوم جدول را به عدد ۵ رساند تا این تیم به سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر نزدیک تر شود.

سرخپوشان پایتخت برای رسیدن به جایگاه فعلی خود تمام مدعیان را از پیش رو برداشته‌اند.

پرسپولیس تا کنون تنها تیمی محسوب می‌شود که در فصل جاری مسابقات تنها یک بار شکست را تجربه کرده است. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نباختند اما بازی‌های دور برگشت را با باخت مقابل شاگردان افشین قطبی در فولاد خوزستان شروع کردند.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ ضعف خود در برخی بازی‌ها که منجر به گل خوردن این تیم شده بود را با گلزنی‌های متوالی علی علیپور و سایر بازیکنان پوشش دادند تا با تفاضل ۲۱ گل بهترین آمار را نسبت به سایر حریفان داشته باشند.

تیمی که با برانکو ایوانکوویچ توانسته است بحران‌هایی نظیر کمبود بازیکن، تغییر هیأت مدیره و بی پولی را پشت سر بگذارد اما همچنان از حمایت لازم و کافی مدیران خود بهره نمی‌برد.

پرسپولیس در حال حاضر با توجه به شرایط جدول مدعی شماره یک قهرمانی محسوب می‌شود تا جان سخت های قرمزپوش در آستانه رکورد جدید با پروفسور کروات خود قرار بگیرند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.