رشد قیمت نفت در ماه های گذشته موجب شد شرکت های دولتی ابوظبی که نتوانسته بودند هزینه پیمانکاران خود را پرداخت کنند بتوانند با اعلام رسمی و دادن فرصت ۳۰ روزه به پیمانکاران با ارائه فاکتور رسمی طلب خود را از این شرکت های دولتی دریافت کنند.

افزایش قیمت نفت فرصت تسویه بدهی چند ساله امارات به پیمانکاران را فراهم کرد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، رشد قیمت نفت در ماه های گذشته موجب شد شرکت های دولتی ابوظبی که نتوانسته بودند هزینه پیمانکاران خود را پرداخت کنند  بتوانند با اعلام رسمی و دادن فرصت ۳۰ روزه به پیمانکاران با ارائه فاکتور رسمی طلب خود را از این شرکت های دولتی دریافت کنند.

این شبکه خبری اعلام کرد در چند سال گذشته وضعیت اقتصادی در امارات متحده عربی وضعیت درخشانی نبود و به همین دلیل پیمانکارانی که در این منطقه مشغول به فعالیت بودند نتوانسته بودند طلب خود را دریافت کنند.

افزایش قیمت نفت در ماه های اخیر موجب شد تا شرکت های دولتی به پیمانکاران خود این فرصت را بدهند تا قراردادهای جدید را اصلاح کرده و با قیمت بیشتری منعقد کنند و طلب های گذشته خود را در مدت ۳۰ روز آینده دریافت کنند.

یکی مقام مسئول در دولت امارات اعلام کرد دولت همواره به دنبال تشویق بخش خصوصی داخلی و خارجی بوده است و سعی دارد تعهدات مالی خود را با بخش خصوصی تسویه کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.