مهدی ترابی پس از این که دروازه سایپا را به زیبایی باز کرد، در خوشحالی بعد از گل خیلی شادی نکرد و به بوسیدن لوگوی پرسپولیس اکتفا کرد.

شادی حداقلی ترابی در لحظه انفجار

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم پرسپولیس در روز درخشش مهدی ترابی توانست از سد سایپا بگذرد. او که حالا در تیم پرسپولیس جا افتاده و با دیگر بازیکنان هماهنگ شده، روز گذشته بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در ابتدای نیمه دوم به زمین رفت تا زمینه ساز برتری تیمش شود. ترابی در پست هافبک چپ، شاداب، چالاک و آماده نشان داد. در دقیقه ۴۹ پاس بودیمیر را به زیبایی گرفت و با یک استارت و حرکت پا به توپ، به نزدیکی محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس دقیق علیپور را صاحب توپ کرد تا آقای گل سرخ ها موفق به گلزنی شود.

اما این پایان کار ترابی نبود. چند دقیقه بعد این بار علیپور او را صاحب موقعیت کرد و ترابی پس از این که سه بار بازیکنان سایپا را فریب داد، توپ را به تور دروازه فلاح زاده رساند تا برتری پرسپولیس به قطعیت برسد.

ترابی که با این ضربه نخستین گل با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رسانده بود، باتوجه به این که دروازه تیم سابقش را باز کرده بود، خیلی خوشحالی نکرد و تنها به یک بوسه بر لوگوی تیم محبوبش اکتفا کرد و آن را در مقابل لنز دوربین عکاسان انجام داد تا فریم هایی تماشایی را به ثبت برساند.

زدن گل اول با پیراهن تیم های بزرگی چون پرسپولیس، لحظه ویژه ای برای هر فوتبالیستی محسوب می شود. خصوصا برای مهدی ترابی که با ورودش ریتم حرکت تیم را سریع تر کرد و در پیروزی نقش آفرینی کرد و در مجموع نشان داد که حالا یک ستاره اثرگذار در ترکیب پرسپولیس است.

عکس از امیرحسین خیرخواه

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.