شهردار تهران در ارتباط با راه‌اندازی خط مترو و حواشی ایجاد شده در این زمینه گفت: هیچ کسی تضمین شخصی نمی‌دهد و این مسئله پیمانکار و مشاور دارد.

حناچی: بخش زیادی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، پیروز حناچی در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت اولیه وقوع سیل در سال جاری تیم‌های تخصصی از شهراری تهرانی در لرستان، اهواز و گلستان حضور یافتند و اقدامات لازم برای کمک به حادثه دیدگان انجام گرفت.

وی افزود:‌از آنجا که مجوز از شورا نداشتیم امروز لایحه دوفوریتی مجوز شهرداری تهران جهت کمک به سیل زدگان را مطرح کردیم و خوشبختانه این مسئله با موافقت اعضای شورای شهر همراه شد.

وی با اشاره به اینکه تهران استان معین دشت آزادگان گفت: در بحران‌هایی که جنبه ملی دارد همه باید به هم کمک کنیم که در مورد رقم ریالی این مسئله پیشنهاد ندادیم و امروز در شورا رقم آنها مشخص می‌شود.

شهردار تهران در ارتباط با تجمع رانندگان حمل و نقل عمومی در مقابل شورای شهر تهران گفت: این افراد نسبت به عوارض ورود به طرح ترافیک و زوج و فرد گلایه مند هستند که این مسئله بر اساس مصوبه شورا بوده و انشاالله موضوع بررسی خواهد شد.

وی گفت:‌در مورد مطالبات پیمانکاران نیز مقدار زیادی پرداخت شده و مابقی آن نیز محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در ارتباط با ناایمن بودن یکی از خطوط مترو که تازه به بهره‌برداری رسیده، گفت: در یکی از محورهای فرعی مترو که محل دفو بوده حادثه رخ داده و ربطی به مترو نداشته است؛ همچنین اطلاع رسانی غلطی در این زمینه صورت گرفته بود.

وی گفت:‌در ارتباط با خط متروی افتتاح شده گفت:‌هیچ کس تضمین شخصی نمی‌دهد و این مسئله پیمانکار و مشاور دارد و با این شرایط مورد بهره‌برداری رسیده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.