همدان-علیرضا حسن پور از به دام افتادن قاچاقچی پارچه در همدان خبر داد و اظهار کرد: تعزیرات حکومتی همدان این قاچاقچی را به پرداخت ۹۷۵ میلیون ریال جریمه کرد.

قاچاقچی پارچه در همدان به دام افتاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان اظهارکرد: درپی کشف ۴۳۷ طاقه پارچه خارجی، متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی محکوم شد . 

وی تصریح کرد: فردی که ۴۳۷ طاقه پارچه خارجی به ارزش۹۷۴ میلیون و۶۳۹ هزار و ۷۴۶ ریال را به وسیله خودرو کامیون حمل می‌کرد به ظن قاچاق دستگیروپس ازجری تشریفات قانونی توسط شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز مستقردرگلوگاه شهید زارعی علاوه برضبط کالابه پرداخت مبلغ  ۹۷۵ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

جریمه تعمیر گاه موتور برق    

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در ادامه به جریمه تعمیرگاه موتور برق اشاره کرد و گفت: یک واحد صنفی با شکایت شاکی خصوصی به اتهام تقلب و سهل‌انگاری در تعمیر یک دستگاه موتور برق محکوم شد.

وی تصریح کرد: با شکایت شاکی خصوصی مبنی بر تقلب در تعمیرگاه، پرونده‌ای در شعبه هیأت بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل شد که پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم به پرداخت ۳۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ۱۷ میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محکوم شد.

حسن پور گفت: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره‌کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t۱۳۵.ir است که از مردم می‌خواهیم موارد تخلف را با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.