خراسان شمالی-ولی الله حیاتی گفت: خراسان شمالی خاستگاه کشتی با چوخه است و ما باید از این میزبانی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی و گردشگری استان نهایت استفاده را داشته باشیم

معرفی توانمندی‌های خراسان شمالی مهمترین هدف برگزاری رویدادهای ملی است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در نشستی با محوریت ایجاد هماهنگی جهت برگزاری اولین دوره مسابقات کشتی با چوخه دانشگاه های علمی و کاربردی کشور در استان، گفت: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های خراسان شمالی در بخش های مختلف در سطح کشور مهمترین هدف برگزاری رویدادهای ملی در استان است که این موضوع مورد تاکید استاندار نیز است.

وی اظهار داشت: خراسان شمالی خاستگاه کشتی با چوخه است و ما باید از این میزبانی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های ورزشی و گردشگری استان نهایت استفاده را داشته باشیم.

حیاتی افزود: دستگاه های اجرایی متولی باید برای نمایش پتانسیل های استان در حوزه کاری خود فعال شوند و دانشگاه علمی کاربردی استان نیازمندی های خود در زمینه اسکان و ترابری مهمانان و ورزشکاران را اعلام کند تا از ظرفیت دستگاه های اجرایی برای حل این دغدغه بهره مند شویم.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست های تخصصی دانشگاه علمی کاربردی استان با دستگاه های متولی الزامی است.

وی ادامه داد: تاکید استاندار خراسان شمالی برای برگزاری رویدادهای ملی در استان با هدف معرفی و عرضه خراسان شمالی با تمام ظرفیت ها به دعوت کنندگان است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.