خراسان شمالی-علی اصغر بدیعی مقدم گفت: بیش از ۳۰۰ راهدار این استان برای امداد رسانی در بحران سیلاب آمادگی کامل دارند و در این مدت، به صورت شبانه روزی نسبت به بازگشایی راه های روستایی مبادرت داشته اند.

رانندگان از سفرهای غیرضروری در جاده‌های  خراسان شمالی اجتناب کنند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به پیش بینی بارش های شدید و اخطار هواشناسی استان در زمینه قابل توجه بودن بارندگی ها، از مردم انتظار می رود امروز و فردا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی اظهار کرد: برای جلوگیری از هر گونه مشکل در جاده ها، از مردم انتظار می رود امروز و فردا از تردد غیرضروری در جاده ها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: با توجه به رگباری بودن بارش ها احتمال بسته شدن راه‌های روستایی در شهرستان های مختلف استان وجود دارد.

بدیعی مقدم گفت: بیش از ۳۰۰ راهدار این استان برای امداد رسانی در بحران سیلاب آمادگی کامل دارند و در این مدت، به صورت شبانه روزی نسبت به بازگشایی راه های روستایی مبادرت داشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: راهداران این استان در کنار سایر دستگاه‌ها، برای امداد رسانی در آماده باش هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.