خراسان شمالی-سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلوب ۸۰ میلیون ایرانی جای دارد و فداکاریها و ایثارگریهای این فرزندان امام و انقلاب چه در دوران دفاع مقدس که لباسهای آنان به خون پاکشان آغشته بود و چه امروز که در یاری رساندن و کمک به سیل زدگان به گل آغشته است هیچگاه از ذهن ملت انقلابی ایران فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دشمنی استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار با انقلاب اسلامی ایران و نهادهای انقلاب سابقه ای چهل ساله دارد و مختص امروز و دیروز نیست در طول چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی همواره همچون خاری در چشم آمریکا بوده و از این رو با تمام توان خود در عرصه های مختلف درصدد مقابله و ضربه زدن به انقلاب بوده است ولی به حول و قوه الهی علیرغم تمامی این  دشمنی ها و تحریم ها نهال انقلاب اسلامی امروز تبدیل به درختی تنومند در منطقه و جهان گردیده وریشه های آن روز به روز مستحکم تر و پا برجاتر می شود چرا که این نهال در قلوب مردم آزادی خواه جهان جای دارد و امروز برای انقلاب اسلامی جای بسی افتخار است که عنوان بزرگترین دشمن استکبار جهانی یعنی آمریکا و اسرائیل غاصب در جهان مطرح است و خواب را از چشم آنها ربوده است.

موفقیتهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول عمر پر برکت انقلاب و بویژه در سالهای اخیر در کنار محور مقاومت منطقه در مبارزه با تروریسم و گروههای تکفیری و از بین بردن داعش و ایجاد وحدت و انسجام در بین مردم انقلابی عراق- سوریه- لبنان- یمن موجب کینه و دشمنی هر چه بیشتر آمریکا و اسرائیل از این نهاد انقلابی گردیده است سپاه پاسداران همواره در ایران اسلامی و منطقه از حق و حقانیت و مظلومیت دفاع کرده و همچون طوفان و صاعقه بر سر تروریست ها و ظالمین فرود آمده است.

 امروز محبوبیت سپاه پاسداران در داخل کشور و منطقه بسیار بالاست و این محبوبیت موجب وحشت استکبار شده است.

اعلام تحریم سپاه پاسداران و تروریست خواندن آن ضعف و ناتوانی شیطان بزرگ را به جهانیان نشان داد. آمریکا به خیال خام و باور غلط خود فکر می کرد از این اقدام نابخردانه می تواند در داخل نیز موجب تنش و اختلاف بین نیروهای مسلح و گروه های مختلف شود اما(عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد) امروز این اقدام  سخیف ترامپ باعث شد ایران اسلامی و گروه های مختلف سیاسی اصول گرا – اصلاح طلب- چپ و راست و غیره یکپارچه سبز پوش شوند و یکبار دیگر وحدت و انسجام و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان بکشند و اعلام کنند اگر چه ممکن است در برخی مسائل سیاسی اختلاف نظر داشته باشند اما در دفاع از حریم انقلاب و نهادهای انقلابی همه یکپارچه اند.

کیست که نداند در جهان کنونی این آمریکا ست که به عنوان پدر خوانده تمام گروههای تروریستی دنیا ازالقاعده – بوکوحرام- داعش و... گرفته تا حمایت از گروه های غیر قانونی در آمریکایی جنوبی و خاورمیانه شناخته شده و عمل می کندو کیست که ندانداین اقدام ترامپ جز خوش رقصی برای صهیونیست ها و لابی های آنان در ایام انتخابات رژیم نامشروع اسرائیل نیست.

 و کیست که نداند سپاه پاسداران امروز بزرگترین دشمن تروریست ها در منطقه بوده و شهدای بیشماری را تقدیم کرده است.

خداوند متعال را شاکریم که دشمنان انقلاب اسلامی ایران را همواره از احمقها و نادان ترین افراد قرار داده است.

تروریست ها آنهایی هستند که بدون هیچ گونه مجوزی به هر کجای جهان حمله می کنند، اشغال می کنند و می کشند و تجاوز می کنند تجاوز و جنایات آمریکا در عراق – افغانستان- فلسطین- سوریه – یمن- افغانستان نمونه بارز تروریستی آمریکاست.

قطعاً کار سخیف و خلاف قانون ترامپ در قرار دادن نیروهای مسلح یک کشور درلیست گروه های تروریستی یک اقدام خلاف قوانین بین المللی است و ضمن محکومیت جهانی قطعاً جمهوری اسلامی ایران اقدام قاطع خواهد کرد و یقیناً درسهای پشیمان کننده ای دشمنان انقلاب اسلامی خواهند گرفت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلوب ۸۰ میلیون ایرانی جای دارد و فداکاریها و ایثارگریهای این فرزندان امام و انقلاب چه در دوران دفاع مقدس که لباسهای آنان به خون پاکشان آغشته بود و چه امروز که در یاری رساندن و کمک به سیل زدگان به گل آغشته است هیچگاه از ذهن ملت انقلابی ایران فراموش نخواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.