خراسان شمالی- عباس سعیدی گفت:در پی جاری شدن سیلاب مدارس استان معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دچار خسارت شدند.

سیل به ۶۶ مدرسه خراسان شمالی آسیب زد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، عباس سعیدی مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در بیست و نهمین جلسه شورای معاونان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به وقوع سیل در ایام نوروز سال ۹۸ گفت: بارندگی‌ها و سیل ناشی از آن به ۶۶ مدرسه استان بالغ‌بر ۷.۵ میلیارد تومان خسارت زد.

وی اظهار داشت: سپاه همواره در تمامی عرصه‌ها و دوران‌ها خوش درخشیده است که در مشکلات در کنار مردم بوده‌اند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان ادامه داد: سپاه پاسداران درزمینه‌های مختلف با آموزش‌وپرورش همکاری داشته است.

وی با اشاره به سیل اخیر در غرب و شمال کشور افزود: ۶۶ مدرسه خراسان شمالی در پی جاری شدن سیلاب معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  دچار خسارت شدند و بااین‌وجود تمام مدارس آسیب‌دیده پس از پایان تعطیلات نوروزی فعالیت آموزشی خود را آغاز کردند.

سعیدی بیان کرد: امتحانات نهایی یکی از رویدادهای مهم آموزش‌وپرورش  است که باید به خوبی صیانت گردد و زیرساخت‌های لازم جهت  برگزاری فراهم گردد

جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز در اواخر خرداد برگزار می‌شود

امین فلاح در این جلسه با اشاره به وضعیت مدارس خشتی و گلی در استان گفت: طی سه سال اخیر تمامی مدارس خشتی وگلی از سطح استان حذف شده اما در منطق عشایری ۲۶ مدرسه خطرساز وجود دارد که در سال ۹۹ حذف خواهند شد.

وی ادامه داد: حذف  بخاری نفتی از مدارس سطح استان یکی از اقدامات خوبی انجام‌گرفته است برای نگهداری از وسایل گرمایشی مدارس اعتباری خوبی در نظر گرفته‌شده است که هر دو هفته یک بار از بخاری‌ها بازدید به عمل خواهد آمد.

مدیرکل نوسازی تجهیز و توسعه مدارس خراسان شمالی اظهار داشت: جشنواره استانی خیرین  در هفته آخر خرداد برگزار می‌گردد که برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام‌گرفته است.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.