دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اقدام کاخ سفید در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریسم و نیز با اشاره به راهپیمایی عظیم مردم در جمعه گذشته در دفاع و حمایت از سپاه گفت: حماقت ترامپ باعث تقویت اتحاد ملی و انسجام اسلامی در ایران شد.

 اقدام آمریکا موجب تقویت رابطه ارتش و مردم با سپاه شد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسدالله بادامچیان  دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب گفت: در تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی امروز سپاه بیش از هر زمانی مورد حمایت ملت است. اقدام نمایندگان مجلس در پوشیدن لباس سپاه، تودهنی محکمی به ترامپ و سردمداران کاخ سفید بود. بی تردید سپاه از این پس پرقدرت تر از همیشه در برابر آمریکا ظاهر خواهد شد.

وی با اشاره به ادامه شرارت های آمریکا علیه ملت ایران گفت: ما باید دنبال یک اقدام عملی علیه آمریکا در منطقه و جهان باشیم تا نقطه پایانی برای دسیسه ها و توطئه های آمریکا باشد. نمی شود هر روز شاهد یک اقدام خصومت آمیز و شرارت بار از سوی آمریکا باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: باید آمریکا بفهمد هزینه های کارهای خباثت آلود آنها چقدر است. باید به گربه رقصانی های آمریکا یک پاسخ قاطع داد.

وی گفت: آمریکایی ها در حالی که نیروهای سپاه و ارتش دست در دست مردم و نیروهای جهادی در مناطق سیل زده برای کاهش دردها و آلام مردم، خدمت رسانی می کنند. بزرگ ترین جسارت و تهمت را علیه سپاه ۸۰ میلیونی ایران مرتکب شدند. سپاهی که تروریسم را در منطقه شکسته است اما به همین صفت از طرف آمریکا متهم می شود و این یک نوع ناشی‌گری در سیاست است که برای آمریکا نتیجه معکوس داشت.

بادامچیان گفت: اقدام آمریکا نه تنها موجب تقویت رابطه سپاه و ارتش شد، بلکه رابطه مردم با سپاه را نیز محکمتر کرد، بطوری که ما امروز شاهد یک سپاه ۸۰ میلیون نفری هستیم. امروز روحیه مردم برای مقابله با آمریکا در اوج است و ما شاهد یک عزم ملی برای مقابله با توطئه های آمریکا هستیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله سیل اشاره کرد و گفت: دولت باید هرچه زودتر خسارت و هزینه ­های سیل را برآورد کند و مردم را در بازسازی مناظق ویران شده کمک نماید و آن را اعلام کند. زیرساخت های اقتصادی در چهار استان آسیب جدی دیده است که باید به سرعت ساخته شود.

وی گفت: حکومت اسلامی ایران در کنار مردم و مردم در کنار حکومت و دولت و نیروهای جهادی یک حرکت حماسی را برای جبران خسارت های سیل پدید آوردند که باعث مباهات ملت ایران است و این حماسه در تاریخ ایران ثبت خواهد شد.

بادامچیان همچنین در پاسخ به سؤالاتی درباره تحولات شمال آفریقا گفت: امروز شاهد تحرکاتی در لیبی، سودان و الجزایر هستیم. به عقیده من این تحولات نشانه موج جدیدی از بیداری اسلامی است و دشمنان و وهابیت می خواهند مسیر درست بیداری اسلامی را در این کشور منحرف کنند. مردم آفریقا باید مراقب دسیسه های آمریکا و شرکای منطقه ای آنها باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: هر از چندی آتش زیر خاکستر بیداری اسلامی در آفریقا مشتعل می شود اما سرویس های استکبار جهانی آن را به بیراهه می برند و منحرف می کنند. مسلمانان واقعی و نخبگان این جوامع باید مراقب سوزن بانی آمریکا باشند.

وی با اشاره به تحرکات دولت در مورد سال رونق تولید اظهار کرد: دولت باید «پرآبی» و «ترسالی» را یک فرصت برای رونق تولید و عبور از بحران هایی نظیر خشکسالی، ریزگردها و … بداند و این مستلزم تصمیمات به موقع برای خروج از این بحران هاست.

بادامچیان گفت: سیل عملاً در چهار پنج استان آسیب هایی را وارد کرده که می توان به سرعت آن آسیب‌ها را جبران کرد اما در سایر استان ها خبر از یکسال آبادانی و سرسبزی می دهد. ما می توانیم در مورد محصولات استراتژیک در حوزه کشاورزی، باغداری و باغبانی، دامداری و مرغداری یک رکورد عظیم و به یادماندنی را بزنیم. اگر دولت بی تصمیمی و بدتصمیمی و دیرتصمیمی را کنار بگذارد و یک تحرک تازه به خود بدهد، می‌تواند تهدیدات سیل را به فرصت های بی نظیری می تبدیل کند.

وی افزود: یک مدیریت جهادی و مسئولانه می تواند ما را به اهداف خود برساند. رقابت های کور سیاسی و بی حاصل را باید کنار گذاشت و همه در کنار هم باید سرعت در رقابت برای رونق تولید را بالا ببرند. بخشی از مبارزه با توطئه های آمریکا در همین زمینه رونق تولید تعریف می شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.