قزوین- سعید نبیل گفت: ۵ هزار بسته محصولات بهداشتی برای سیل‌زدگان کشور ارسال شد.

ارسال ۵هزار بسته محصولات بهداشتی برای سیل‌زدگان کشور

سعید نبیل  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، از ارسال برخی از اقلام مورد نیاز به سیل زدگان کشور خبر داد و اظهار داشت: یکی از واحدهای تولیدی استان با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در راستای لیست اقلام مورد نیاز اعلام شده از طرف کمیته کمک به سیل زدگان کشور، ۵ هزار بسته محصولات بهداشتی و ۱۰۰ جفت دمپایی به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر شهر حمیدیه استان خوزستان اختصاص داده است.

وی افزود: این شرکت به همراه واحدهای صنعتی دیگر استان قزوین همواره در امور خیر خواهانه پیشگام بوده و در کنار مصیبت دیدگان بوده است.

نبیل بیان کرد: شرکت ریز موج سیستم با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در راستای لیست اقلام مورد نیاز اعلام شده از طرف کمیته کمک به سیل زدگان کشور، اقلامی را برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر شهر حمیدیه استان خوزستان اختصاص داده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: شرکت ریزموج سیستم به همراه واحدهای صنعتی دیگر استان قزوین در امور خیرخواهانه پیشگام بوده و در کنار مصیبت دیدگان بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.