قزوین_ محسن صالح نیا گفت: در سال رونق تولید به حمایت همه جانبه از صنعت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای نیمه تعطیل موظفیم و دراین راستا از مشارکت همه جانبه برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی استقبال می‌کنیم.

استقبال از مشارکت همه جانبه برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی قزوین، نشست مشترک رئیس و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین و هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان با محسن صالح نیا، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

در این نشست محسن صالح نیا، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با کمک اتاق بازرگانی، اعتبار اختصاص یافته به صنایع استان را هدفمند هزینه کرده و به وضعیت صنایع کمک کنیم.

صالح نیا ظهار داشت: در سال رونق تولید به حمایت همه جانبه از صنعت و جلوگیری از تعطیلی واحدهای نیمه تعطیل موظفیم و دراین راستا از مشارکت همه جانبه برای حضور در نمایشگاه‌های تخصصی استقبال می‌کنیم.

معاون وزیر صمت خاطرنشان کرد: موارد مطرح شده توسط اعضای هیئت نمایندگان اتاق قزوین را از طریق وزیر صنعت پی گیری می‌کنیم و امیدواریم با کمک اتاق قزوین برخی از طرح‌های پیش نهاد شده را اجرایی کنیم.

در ادامه این نشست مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی ناجوانمردانه ای که از سوی استکبار به کشور تحمیل شده باید بتوانیم با عزمی راسخ و انسجامی بیشتر برای رفع موانع گام برداریم.

وی افزود: اتاق بازرگانی قزوین آمادگی دارد همه توان خود را برای کمک به راه اندازی واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل شده به کار گیرد تا شعار رونق تولید محقق شود.

بخشنده یادآور شد: انتقال تکنولوژی روز اروپا به صنایع فرسوده و قدیمی کشور می‌تواند در شرایط کنونی به کمک برخی واحدها آمده و به افزایش تولید و صادرات منجر شود.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان تصریح کرد: وجود صنایع‌های تک و به روز، نیروی کار ماهر، وجود ظرفیت‌های متعدد در بخش‌های مختلف موقعیت جغرافیایی استان به عنوان شاهراه مواصلاتی کشور و برخورداری از مهمترین مراکز علمی و دانشگاهی مرتبط از مزایای اقتصادی منحصر به فرد استان قزوین است که می‌تواند در اجرای برنامه‌ها مؤثر باشد.

در این جلسه اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین پیشنهادات خود را در خصوص درصدهای تعیین ارزش افزوده شرکت‌های صنعتی هم جوار در راستای عمران و آبادانی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط، استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و ایده‌های نوین کارآفرینی و پایلوت شدن استان قزوین در فضای کسب و کار با مشارکت سازمان شهرک‌های صنعتی کشور مطرح کردند.

در این نشست مقرر شد با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین اتاق بازرگانی قزوین و سازمان شهرک‌های صنعتی ایران برای اجرای برنامه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.