همدان- رسول کرمی گفت: با همکاری و تعامل مسئول انجمن‌های هنری، سومین دوسالانه هنری - ادبی حبیب حرم(سردار شهید حاج حسین همدانی) در همدان برگزار خواهد شد.

برگزاری دوسالانه هنری و ادبی "حبیب حرم" در همدان

 به گزارش قدس آنلاین، رسول کرمی مسئول بسیج هنرمندان همدان اظهار کرد: با توجه به شعار سال مدیران استان باید تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند و ما هم از امکانات موجود استان در این حوزه بیشتر بهره‌مند شویم چرا که استان همدان به لحاظ امکانات ظرفیت‌های هنری مناسبی دارد.

وی با اشاره به برگزاری سومین دوسالانه هنری و ادبی حبیب حرم در همدان افزود: مسابقه عکاسی حماسه حضور را با همکاری انجمن عکس بسیج برگزار کردیم که در این مسابقه ۴۰۰ اثر عکس حرفه‌ای و موبایلی به دبیرخانه ارسال شد.

کرمی بیان کرد: هفته هنر با شعار هنر بسیج با مردم و به سوی معنویت آغاز کردیم و برنامه‌های متعددی در این حوزه پیش‌بینی و برگزار شد.  همچنین بهره مندی از توانایی بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی و طلاب، و مساجد و مسجد  از دیگر برنامه های بسیج هنرمندان است.

وی افزود:  اکنون سینمای کمدی کشور تنش  در سینمای کشور ایجاد کرده است. همچنین افرادی باید به هنر بپردازند بایستی سرلوحه کار ما همین یک نکته شهید آوینی باشد و تخصص و تعهد به خصوص برای هنرمندانی که می‌خواهند هنر انقلاب اسلامی را معرفی کنند باید در کنار هم باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.