معاون استاندار خراسان رضوی گفت: ۶۰۹ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی امضا شد.

امضای ۶۰۹ تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی
به گزارش قدس آنلاین، علی رسولیان در جلسه بررسی تشکیل نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: اکنون ۵۳ شرکت بخش خصوصی محوریت توسعه اقتصادی را در شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف خراسان رضوی بر عهده گرفته‌اند.
وی افزود: استاندار خراسان رضوی تاکید فراوانی بر توسعه استان در چارچوب طرح 'مثلث اقتصای و فرهنگی' دارد و در اجرای این هدف تاکنون به ۲۳ شهرستان سفر کرده است.
رسولیان با بیان اینکه رشد متوسط هشت درصدی استان تا پایان برنامه ششم توسعه از اهداف طرح مثلث توسعه اقتصادی است، عنوان کرد: در این چارچوب برنامه‌ریزی شده تا تمامی دوره‌های اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم و بخش خصوصی به اتمام برسد. هدف نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی استفاده موثر و کارآمد از ظرفیت‌های موجود محلی است زیرا توسعه استان با مشارکت نهادهای مردمی محقق می‌شود.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی با به کارگیری ظرفیت‌های بخش غیردولتی با همراهی افکار عمومی و مردم در راستای توانمندسازی و فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی سازماندهی شده است. در چارچوب فعالیت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی باید نظارت بر اجرای پروژه‌ها با مشارکت و همراهی مردم و مسئولان دست اندرکار صورت گیرد و در پایان آن به ستاد اقتصاد مقاومتی استان اعلام شود.

منبع: ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.