رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: طرح‌های تفصیلی مشهد با اولویت مسکن و شهرسازی در سال ۹۸ باید تعیین تکلیف شود.

طرح‌های تفصیلی مشهد در سال ۹۸ تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: در سال گذشته مدیریت شهری موفق شد بخش زیادی از بدهی‌های خود را با طلب از دستگاه‌های دولتی از بانک‌های عامل تهاتر کند این یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های ماست.

رئیس شورای شهر مشهد بیان کرد: تعامل با مجلس و مشارکت نمایندگان سبب شد بند انتشار اوراق مشارکت به میزان ۸ هزار میلیارد تومان برای بازسازی اطراف حرم به صورت اوراق مشارکت برای مشهد در لایحه بودجه کل کشور گنجانده شود.

حیدری عنوان کرد: تحقق کامل درآمدهای سال ۹۷ و برگزاری جشنواره خانه بهار در بعد فرهنگی و فضای سبز و کنترل موفق بحران بارش‌های اخیر در شهر مشهد جزو اقدامات ارزشمند ما تلقی می‌شود. اخبار خوبی در حوزه حمل و نقل ریلی برای سال ۹۸ داریم.

وی در واکنش به اقدام اخیر آمریکا نیز گفت: آمریکا تداوم عدوات و کینه‌توزی خود را نسبت به ما با توهین به سپاه پاسداران ادامه داد و این در حالی است که قانون اساسی ما به صراحت از سپاه به عنوان نیروی رسمی ما یاد می‌کند.  ما در تمامی برهه‌ها، مدیون سپاه هستیم اگر هم اختلافی وجود دارد ارتباط درون خانوادگی است و هیچ ارتباطی به اجانب ندارد.

حیدری خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت شهری ما اصولی را مطرح کردیم. مبارزه با فساد انضباط مالی کاهش نابرابری حقوق و امتیازات در بدنه شهرداری ارتقای بهره‌وری نظام پاسخگویی مبتنی بر تکریم ارباب رجوع تعامل هدفمند برای تامین حقوق مردم و شهر اولویت ماست.

وی بیان کرد: تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر طرح‌های تفصیلی با اهتمام مسکن و شهرسازی اولویت ویژه ما برای سال ۹۸ است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.