نائب رئیس هیات هاکی خراسان رضوی با بیان اینکه این رشته ورزشی به دلیل تجهیزات بسیار و گران خود نیازمند حمایت بیشتری است، گفت: متاسفانه در این استان هاکی اسپانسر ندارد.

هاکی به حمایت نیاز دارد/ خراسان رضوی جزو تیم های قوی هاکی در کشور است

الهه تیموری با بیان اینکه هاکی خراسان رضوی جزو تیم های قوی در کشور است، ادامه داد: سالانه علاوه بر اعزام ورزشکاران خانم و آقا به مسابقات کشوری، کسب مقام های مختلف در مسابقات نیز از جمله افتخاراتی است که در ورزش هاکی در این استان بوده است.

وی هاکی را ورزشی ایرانی دانست و نسبت به نبود اطلاعات کافی از این رشته در میان مردم ابراز ناراحتی کرد و افزود: از سال ۸۲ که تیم ملی هاکی بانوان فعالیت خود را آغاز کرد، بانوان این رشته در خراسان رضوی عضو تیم ملی بوده اند.

نائب رئیس هیات هاکی خراسان رضوی ادامه داد: ما برای جذب نیرو نیاز به همکاری آموزش و پرورش داریم، اما متاسفانه این سازمان همکاری لازم با این هیات را ندارد، این در حالی است که آموزش و پرورش از برخی رشته ها از جمله تیروکمان و اسکیت حمایت می کند.
تیموری با ابراز خرسندی از دعوت ۴ هاکی باز مشهدی به مرحله نهایی اردوی تیم ملی، بیان کرد: زهرا قرائی، نرگس قربانعلی زاده، زهرا رشیدیان و سحر خاکسار ۴ نماینده خراسان رضوی و دعوت شده به تیم ملی هاکی هستند و هم اکنون در اردوی تیم ملی تمرینات خود را انجام می دهند.
وی افزود: تیم ملی برای اعزام به جام ملت های داخل سالن بانوان ۲۰۱۹ تایلند در تهران اردو دارد.
نائب رئیس هیات هاکی خراسان رضوی متذکر شد: به تازگی با برخی از دانشگاه های این استان رایزنی هایی درراستای معرفی بیشتر هاکی به علاقمندان داشته ایم.
انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.