سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد از حدود ۴۰ مورد آبگرفتگی در سطح شهر خبر داد.

حدود ۴۰ مورد آبگرفتگی در سطح شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین مهدی یعقوبی با بیان این مطلب اعلام کرد: طی بارش های عصر روز گذشته تاکنون حدود ۴۰ مورد آبگرفتگی در سطح معابر شهر گزارش شده است که با توجه به پیش بینی و استقرار  ماشین آلات، پمپ های مکش قوی و عوامل کارگری، خدمات شهری موارد مرتفع گردید.
وی افزود: باتوجه به بارش مستمر و تقریباشدید و ادامه دار باران ازظهر دیروز که همچنان نیز باشدت خوبی ادامه دارد ضمن فعالیت بیش از۱۷۰ دستگاه ماشین الات و ادوات، بیش از ۱۷۰۰ نفرنیروی کارگری، بیش از ۱۱۰ دستگاه موتورپمپ سبک سیار،بیش از ۱۰۰۰۰ کیسه شن نیز در نقاط مورد نیاز سطح شهر جانمایی و دپو گردید.
یعقوبی تصریح کرد: باتوجه به شدت و استمرار بارندگی و عدم جوابگویی ظرفیت کانالها دربرخی ساعات که باران ها شدید و رگباری بود،ضمن جاری شدن رواناب و تجمع اب در برخی معابر،نقاطی ازسطح شهردچارابگرفتگی شد که باحضورعوامل خدمات شهری موارد مرتفع گردید و این فعالیت ها با توجه به استمرار بارندگی، تداوم دارد.
یعقوبی خاطرنشان کرد: همچنین در طول این مدت ۴۱ مورد عملیات توسط همکاران اتش نشانی صورت پذیرفته  که ۱۲ مورد مربوط به آبگرفتگی منازل، کارگاه و معابر بوده است.
ضمنا با توجه به پیش بینی بارندگی، طی سه روز گذشته، نسبت به تخلیه چاههای جذبی، سپتیک ها و لایروبی و نظافت کال ها اقدام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.