البرز- علی عیوضی گفت: در حال حاضر گوشت دولتی در میادین، بازار های روز و واحدهای صنفی توزیع نمی شود و مقرر شده از این پس با «ارز نیما» این اقدام صورت گیرد.

گوشت با ارز نیمایی در میادین و بازارهای روز کرج توزیع می‌شود

علی عیوضی رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده های گوشتی کرج در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص توزیع گوشت و فرآورده های گوشتی در سال جدید، گفت: در حال حاضر گوشت دولتی در میادین، بازارهای روزها و واحدهای صنفی توزیع نمی شود چراکه مقرر شده است با ارز نیمایی این کار انجام شود.

وی با اشاره به اینکه ارز نیما ارز آزاد ۸ هزار تومانی است، گفت: در حال حاضر قیمت مصوب ارز نیما مشخص نیست و گوشت وارداتی مصوب در فروشگاه های رفاه و شرکت هایی که ازمرکز تامین شده اند، توزیع می شود.

علی عیوضی در پاسخ به خبرنگار قدس آنلاین مبنی بر اینکه در ماه مبارک رمضان مشکلی در توزیع فرآورده های گوشتی نخواهیم  داشت، افزود: در ایام مبارک رمضان توزیع فرآورده‌های گوشتی در بازار مشکلی نخواهد داشت و مرغ منجمد نیز از کشور ترکیه وارد خواهد شد .

رئیس اتحادیه فروشندگان فرآورده های گوشتی شهرستان کرج با اشاره به اینکه قیمت مصوب را ستاد تنظیم بازار تعیین خواهد کرد، گفت: توزیع فرآورده‌های گوشتی به تعاونی‌ها، فروشگاه‌ها، موسسات نیکوکاری و بهزیستی در حال انجام است و قیمت مصوب  تنظیم ستاد بازار در گوشتهای منجمد وارداتی همان ۳۱ هزار تومان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.