معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: سال گذشته هفت هزار و ۱۵۸ فقره طرح اشتغال زایی توسط کمیته امداد استان اجرایی شده است.

اجرای بیش از ۷ هزار طرح اشتغال زایی توسط کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، سید حسین کرابی دوشنبه ظهر در جمع خبرنگاران در محل کمیته امداد خراسان رضوی اظهار کرد: واحد اشتغال و خودکفایی در کمیته امداد خراسان از اواخر دهه ۶۰ در استان ایجاد شده است و این نهاد تا پایان سال گذشته ۴۳ هزار و ۵۵۸ طرح دام‌پروری را ایجاد کرده که هفت درصد آن در سال ۹۷ اجراشده است.

وی افزود: کمیته امداد استان سال گذشته هفت هزار و ۱۵۸ فقره طرح اشتغال زایی را اجرا کرده است که ۴۶ درصد آن با رقم سه هزار و ۲۹۶ مورد مربوط به بخش دامپروری است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: تسهیلات پرداختی از منابع داخلی کمیته امداد و بانک‌ها پرداخت‌شده است و از ۱۵۹ میلیارد و ۹۱۱ میلیون تومان اعتبار جذب‌شده در جهت اشتغال‌زایی مجریان تحت حمایت کمیته امداد، حدود ۸۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن در بخش دام‌پروری هزینه شده است.

وی گفت: بیشترین بخش طرح اجراشده توسط این نهاد در خراسان رضوی به دام‌پروری اختصاص داشته و مجریان طرح‌های دام‌پروری در تولید ناخالص ملی در سال رونق ملی سهیم هستند و طرح‌های دامپروری در بخش‌های دام سبک، سنگین، نیمه سنگین، طیور و زنبورداری اجرا می‌شود.

کرابی تاکید کرد: نظارت و بازدید کارشناسان این نهاد از طرح‌های اشتغال تا پنج سال و به‌صورت فصلی و مستمر ادامه دارد و ۲۱ هزار و ۴۱۱ مورد از طرح‌های دام‌پروری همچنان تحت نظارت هستند که در صورت بروز هرگونه مشکل و موانع احتمالی آن را با ناظران خود مطرح می‌کنند تا در اسرع وقت در جهت برطرف کردن آن اقدام شود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.