فرماندار کلات با اشاره به اینکه راه ارتباطی 9 روستا در این شهرستان همچنان مسدود است، گفت: بر اساس برآورد انجام‌شده تا صبح امروز 85 میلیارد ریال به بخش‌های مختلف کلات خسارت واردشده است.

برآورد خسارت 85 میلیارد ریالی سیل در کلات

به گزارش قدس آنلاین ؛ مهدی ناصری  اظهار کرد: بارش باران که از روز گذشته در این شهرستان آغازشده است، منجر به جاری شدن سیل در سطح شهر، روستاها، آب‌گرفتگی منازل و بروز خسارت به بخش‌های مختلف و تأسیسات زیربنایی شده است.

فرماندار کلات با اشاره به اینکه با جاری شدن سیل، راه ارتباطی 15 روستا در این شهرستان به دلیل آب بردگی و تخریب بخشی از جاده‌ها مسدود شده بود، ابراز کرد: با تلاش نیروهای راهداری مسیر ارتباطی 6 روستا بازشده است، اما به دلیل شرایط جوی امکان بازگشایی راه ارتباطی 9 روستای دیگر وجود ندارد.

وی بابیان اینکه برق و گاز برخی از نقاط شهر که شب گذشته قطع‌شده بود، با تلاش‌های انجام‌شده، قطعی برطرف شده است، یادآور شد: در حال حاضر آب شرب موردنیاز دو روستا به دلیل بروز مشکل در شبکه آب روستایی با تانکر تأمین می‌شود.

ناصری با تأکید بر اینکه در حوزه مخابرات مشکلی وجود ندارد و تخلیه آب منازل به پایان رسیده است، افزود: همچنان عملیات تخلیه آب از مسجد جامع ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود 150 خانوار ساکن در منطقه دره خشت کلات تخلیه شدند، افزود: بر اساس برآورد انجام‌شده تا صبح امروز 85 میلیارد ریال خسارت به تأسیسات زیربنایی، بخش کشاورزی و منازل واردشده است.

فرماندار کلات بابیان اینکه اکیپ‌هایی از هلال‌احمر، شرکت گاز، اورژانس اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌منظور خدمات‌رسانی به مردم کلات در شهرستان مستقر شدند، بیان کرد: عصر امروز نیز معاون عمرانی استاندار با حضور در شهرستان ضمن بازدید از مناطق مختلف شهر، با حضور در جلسه شورای مدیریت بحران در جریان آخرین وضعیت و اقدامات انجام‌شده قرار گرفت.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.