قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۸۵۵ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۰۱/۲۶

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با افزایش نسبت به آخرین قیمت‌های روز قبل در قیمت ۴ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی۲ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۹۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۴۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

     سکه تمام‌بهار آزادی  ۴ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان
      سکه طرح قدیم  ۴ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان
      نیم‌سکه بهار آزادی  ۲ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان
      ربع‌سکه بهار آزادی   یک میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
     سکه‌گرمی   ۹۴۹ هزار تومان

قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز با قیمت یک میلیون و ۹۲۴ هزار تومان در بازار تهران معامله می شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۶.۴ دلار معامله می‌شود.

      قیمت  هر  گرم   طلای ۱۸   عیار  ۴۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان
      قیمت  هر  گرم   طلای  ۲۴   عیار ۵۹۲ هزار و ۲۰۰ تومان
       قیمت  هر  مثقال   طلا  یک میلیون و ۹۲۴ هزار تومان
       قیمت   اونس   طلا   ۱۲۸۶.۴ دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۹۰ تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت های روز قبل ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۹۰ تومان خریداری می‌کنند.

      قیمت  دلار   ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان
      قیمت  یورو ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان
      قیمت درهم  ۳ هزار و ۷۲۸ تومان
       قیمت   پوند انگلیس  ۱۷ هزار و ۹۳۵ تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۵ هزار و ۶۹۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۵ هزار و ۵۹۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به آخرین قیمت های روز قبل ۳۹۰ تومان افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.