نماینده فریمان و سرخس گفت: ارگان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی جوان سازی را در اولویت کاری خود قرار دهند .

باید به جوانان اعتماد کرد/ مدیریت آقا زادگی تداوم نخواهد داشت

احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: هدف از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان روی کار آمدن نیروهای کارآمد ، با صلاحیت و به اصطلاح یک نسل جدید و جوان در عرصه مدیریتی کشور می باشد.

وی تصریح کرد: اجرای این قانون در کشور که حذف حلقه بسته مدیران و ورود  مدیران جوان به عرصه کار و مدیریت کشور را در برداشته است  یک  گفتمان جدید در عرصه مدیریتی کشور فراهم کرده و با قوت و قدرت ادامه خواهد داشت.

نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آنهایی که صرفا بر اساس آقا زاده گی در عرصه مدیریتی کشور قرار گرفته اند قطعا دوام نخواهند داشت، افزود:  طبعا در عرصه مدیریتی، مدیران غربال می شوند و نیروهای شاخص و توانمند رشد کرده و نیروهای ضعیف و ناتوان که بر اساس ارتباطات بکارگرفته شده اند ، دچار ریزش خواهند شد .

عضو فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای صریح و دقیق قانون منع بکارگیری بازنشستگان مطالبه جدی مجلس است و دستگاه های نظارتی باید بر روند اجرای ان دقت کافی و لازم داشته باشند، افزود: مدیران جوان از نظر جسمی، روحی و حتی علمی کارآمدتر بوده و قطعا بهره‌مندی از ظرفیت نیروی جوان در پست‌های مدیریتی می‌تواند موفقیت بیشتری را در حوزه‌های مختلف کشور و رفع موانع موجود به همراه داشته باشد. از طرفی چرخش بین نسلی مدیران و استفاده از مدیران جوان، منجر به پیشرفت، پویایی و تبلور تفکرات جدید در کشور و توسعه علمی در حوزه های مختلف اقتصادی، عمرانی و اجتماعی می شود و طبعا در پیشرفت انقلاب نقش به سزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه باید به جوانان اعتماد کرد و درصدی از خطاهای آنها را پذیرفت، گفت: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف کشور می‌تواند تحولی در نظام مدیریتی ایجاد کند و ارگان‌ها و ادارات دولتی و غیر دولتی باید جوان سازی را در اولویت کاری خود قرار دهند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.