همدان- غلامحسین شافعی گفت: همدان اتاق بارزگانی فعال و پویایی دارد و منتهای آرزوی هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران هم چنین اتاقی بازرگانی فعال و پویا با عملکردی قابل قبول است.

 همدان اتاق بازرگانی فعالی دارد

به گزارش  قدس آنلاین،  غلامحسین شافعی  رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران در دیدار رئیس و جمعی از اعضا هیات نمایندگان اتاق همدان،  اظهار کرد: اتاق های بازرگانی استان ها به مراتب وظیفه سخت‌تری نسبت به  اتاق بازرگانی ایران بر عهده دارند.

 وی با اشاره به اینکه منتهای آرزوی هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران اتاقی فعال و پویا با عملکردی قابل قبول مانند همدان است، افزود:  از اهداف مهم اقتصادی برای پیشرفت کشور، ادغام‌ واحدهای کوچک و متوسط و پیشگیری از موازی کاری است. همچنین توسعه متوازن منطقه ای  باید به همت اتاق ها به سرانجام برسد. شافعی ابراز امیدواری کرد اتاق همدان در ادامه بتواند با چنین ظرفیت های کلان و عملکرد قابل قبول در نقش های ملی نیز موثر باشد. گفتنی است در این دیدار، اعضای هیات نمایندگان اتاق همدان به بیان پتانسیل ها، ظرفیت ها و همچنین موانع موجود بخش خصوصی استان در حوزه های مختلف صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی پرداختند.

علی اصغر زبردست رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان  با بیان اجمالی از آخرین فعالیت ها و اقدام های اتاق همدان و  برخی مشکلات و موانع پیش روی فعالان اقتصادی استان  اظهار کرد: اتاق همدان ۸۷ سال سابقه فعالیت دارد و در دوره هشتم فعالیت اتاق در حوزه های آموزش، بین الملل، تشکل ها و کمیسیون های اقتصادی فعالیت داشته است.

وی با اشاره بر اینکه ۱۹ تشکل در اتاق همدان وجود دارد، افزود: تعداد اعضا هم ۴۵۶ نفر  است و ۱۰ تشکل دیگر در مرحله تاسیس قرار دارد.  همچنین اتاق همدان ۱۱ کمیسیون فعال دارد.

دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از برگزاری ۱۱ جلسه سالیانه این شورا سخن به میان آورد و از این شورا بعنوان فرصت ویژه ای برای فعالین اقتصادی نام برد و اظهار کرد: آموزش را یکی از زیر بنایی ترین بخش های فعالیت اتاق همدان بوده است  که برای تحقق آن در دوره هشتم ۳۹۲ کارگاه و نشست تخصصی با حضور ب ۱۵ هزار نفر شرکت کننده برگزار کرده است.

زبر دست گفت:  واحد بین الملل اتاق همدان هم ۱۴ مورد اعزام و ۱۰ مورد پذیرش گروه های تجاری و ۱۳ سفیر و رایزن تجاری کشورهای هدف  را مدیریت و محقق کرده است.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.