خراسان شمالی- علی شورزاده گفت: کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و اولیا تا پایان هفته جمع آوری و با هماهنگی نهادهای امدادی به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

پویش دانش آموزی"سیل مهربانی همکلاسی‌ها" در تمامی مدارس استان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، علی شورزاده معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری پویش دانش آموزی» سیل مهربانی همکلاسی ها» جهت کمک به هموطنان آسیب دیده از سیل با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» در ۲۸ فروردین خبر داد.

وی ضمن محکومیت اقدام خصمانه آمریکای جنایتکار در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تسلیت به هموطنان آسیب دیده از سیل گفت: با توجه به حجم گسترده خسارت های بجا مانده از سیل در نقاط مختلف کشور، وظیفه انسانی همه ماست تا با کمک های انسان دوستانه خود به هموطنانمان بخشی از آلام این عزیزان را تسکین دهیم .

شورزاده گفت: پویش دانش آموزی «سیل مهربانی همکلاسی ها» با همکاری تشکل های دانش آموزی در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد .

وی با دعوت از کلیه دانش آموزان و اولیا جهت پیوستن به این سیل مهربانی افزود: کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و اولیا تا پایان هفته جمع آوری و با هماهنگی نهادهای امدادی به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.