رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد نسبت به ورودی ۳۰۰۰۰ تومانی شهربازی پارک ملت مشهد واکنش نشان داد.

واکنش عضو شورای شهر مشهد به ورودی ۳۰۰۰۰ تومانی شهربازی پارک ملت

به گزارش قدس آنلاین، محمد حاجیان شهری در واکنش به بلیت ورودی ۳۰ هزار تومانی شهربازی پارک ملت مشهد اظهار داشت: قرار است این مسئله بررسی شود اما شکل کار این است که شهروندان و مراجعه‌کنندگان، ۳۰ هزار تومان پرداخت کرده و سپس می‌توانند از تمامی دستگاه‌های تعبیه شده و موجود در شهربازی پارک ملت مشهد استفاده کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهد بیان کرد: مشکلی که وجود دارد این است که برای مثال شهروندان مراجعه کننده اگر فرد مسن و میانسالی را نیز همراه خود داشته باشند باید برای وی نیز ورودی پرداخت کنند در حالی که این فرد ممکن است نتواند از وسایل استفاده کند.

حاجیان شهری عنوان کرد: زوار نیز ممکن است خانوادگی به این مکان مراجعه کنند در حالی که تمایلی به استفاده از وسایل شهربازی برای خود را نداشته باشند اما به دلیل اینکه فرزندشان برای مثال می‌خواهد از این وسایل استفاده کند و خودشان نیز باید حضور داشته باشند باید ورودی را بپردازند و عنوان کرده‌ایم که باید این مسئله که از سوی تنی چند از شهروندان به عنوان گلایه مطرح شده مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: طبق قراردادی که شهرداری با پیمانکار بسته باید ببینم متن پیمان چه بوده است از سوی دیگر ایراد دیگر این مسئله این است که خود ورودی نیز که قبلا معقول بوده اکنون به این نحو نیست.

حاجیان شهری در واکنش به مصاحبه یکی از پیمانکاران شهربازی پارک ملت مشهد با یکی از رسانه‌ها مبنی بر اینکه با اجرای این طرح از ورود اراذل به شهربازی جلوگیری شده اظهار داشت: این مسئله چه ارتباطی به قضیه دارد؟ طرح این مسئله پاک کردن صورت مسئله است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عیسی ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
    0 0
    من خودم با بچه ام ک هر وقت با شهر بازی میرفتم خودم و بچه ام نفری 30000تومان با هم دیگر 60000پرداخت کردیم در صورتی ک خودم اصلا از وسایل استفاده نکردم این قانون مسخره ای هست یه جور کلاهبرداری