معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از توزیع روزانه یک هزار پرس غذای متبرک در میان سیل‌زدگان شهرستان کلات خبر داد.

روزانه ۱۰۰۰ پرس غذای متبرک در میان سیل‌زدگان شهرستان کلات توزیع می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،   سید خلیل منبتی با اشاره به برپایی ایستگاه توزیع غذای متبرک رضوی در شهرستان کلات استان خراسان رضوی اظهار داشت: در پی جاری شدن سیل در این منطقه و در راستای تأکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان رضوی، ایستگاه صلواتی توزیع غذای متبرک رضوی به مدت سه روز در این شهرستان دایر شده است.

منبتی اضافه کرد: مردم خیر و نیکوکاری که تمایل دارند آستان قدس رضوی را در امر یاری رساندن به مردم سیل‌زده استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی، لرستان و خوزستان همراهی کنند، می‌توانند از طریق سامانه وقف و نذر رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir و شماره‌گیری کد دستوری #۸* با تلفن همراه، کمک‌های خود را برای هموطنان سیل‌زده واریز کنند.

به منظور دسترسی راحت زائران ۲۰ دفتر نذورات نقدی و غیر نقدی در اماکن متبرکه رضوی و حریم حرم حضرت رضا(ع) مستقر شده است که از این تعداد ۱۱ دفتر به صورت شبانه‌روزی و بقیه از ساعت ۷ تا ۲۱ آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی زائران هستند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.