همدان- محمد علی گرزین گفت: پرسنل مخابرات منطقه همدان بخشی از حقوق فروردین خود را به بازسازی یک واحد آموزشی آسیب دیده از سیل اخیر در استان گلستان اختصاص دادند.

کمک و یاری مخابرات همدان به هموطنان سیل زده در کشور

به گزارش  قدس آنلاین، محمد علی گرزین مدیر مخابرات منطقه همدان، در دیدار با مسئولان مخابرات و آموزش سپاه ناحیه یک همدان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: سپاه بازوی قدرتمند نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه نیروی مردمی سپاه در خدمت نظام اسلامی بوده و هست، افزود: یاوه گویی‌های استکبار جهانی خللی در وجهه پاک و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد نمی کند.

وی بیان کرد: سپاه همیشه بعنوان یک نیروی خادم مردمی درخدمت اسلام و انقلاب بوده است و سپاه پاسداران همیشه یک نهاد مردمی بوده و هرجا که نیاز به کمک و همیاری بوده، سپاه پاسداران درصف اول قرار داشته است.

وی افزود: پرسنل مخابرات منطقه همدان بخشی از حقوق فروردین خود را به بازسازی یک واحد آموزشی آسیب دیده از سیل اخیر در استان گلستان اختصاص دادند.

گرزین اظهار کرد: همکارانم درروزهای بحرانی جاری شدن سیل، در استان لرستان و ایلام باهماهنگی درمنطقه حضور داشتند و فعالیت‌های شبانه روزی و ترمیم خطوط فیبرنوری را انجام دادند تا مانع  قطع ارتباط مخابراتی شوند.

مدیر مخابرات منطقه همدان گفت:  همکاران ما توانسته‌اند در کوتاه ترین زمان ممکن ارتباط تلفنی مناطق سیل زده را برقرار کنند و  تا عادی شدن وضعیت در مناطق سیل زده حضور دارند.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.