مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: هفت کارگر کارخانه ذوب آهن پرهام این شهرستان که در سانحه ای دچار سوختگی شده بود به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل و بستری شدند.

هفت کارگر کارخانه ذوب آهن چناران دچار سوختگی شدند

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا رجب پور افزود: دیروز ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه ظهر، سانحه سوختگی چند کارگر در کارخانه ذوب آهن پرهام به مرکز فوریت های پزشکی ۱۱۵ چناران اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: این هفت کارگر در نتیجه پاشیده شدن مواد مذاب بر روی بدنشان دچار سوختگی شده بودند که یک نفر از آن توسط پرسنل کارخانه و شش نفر دیگر توسط آمبولانس مرکز ۱۱۵ به بیمارستان چناران منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران گفت: اقدامات درمانی اولیه و مورد نیاز بیماران تحت نظر پزشک متخصص اورژانس چناران انجام شد اما به دلیل اینکه سوختگی ها هم از نظر وسعت و هم از نظر درجه زیاد بودند بنا به نظر پزشک معالج دستور اعزام آنان به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد داده شد.

رجب پور افزود: یکی از کارگران که حالش وخیم بود توسط آمبولانس اعزامی از مشهد سریعتر از باقی کارگران به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد و باقی کارگران توسط آمبولانس بیمارستان چناران منتقل شدند.

وی ادامه داد: درجه سوختگی این افراد متنوع و بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد یا پنج تا ۲۰ درصد بود و هم اینک همه کارگران آسیب دیده در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) به سر می برند که حال عمومی شش نفر از آنان خوب اما حال یک نفر دیگر وخیم اعلام شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.