همدان- سرهنگ علی فکری گفت: برای برگزاری مراسم روز ارتش در همدان طرح ترافیکی را پلیس در همدان اجرا خواهد کرد.

 اجرای طرح ترافیکی روز ارتش در همدان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی فکری رئیس پلیس راهور استان همدان اظهار کرد: پلیس بر اساس ضوابط و قوانین طرح ترافیکی محدوده مراسم رژه روز ارتش را برگزار میکند و از شهروندان هم تقاضا داریم تا برای روان شدن ترافیک با پلیس همکاری لازم را داشته باشند

 وی با اشاره به  اجرای طرح ترافیکی در روز ارتش در همدان و تبریک روز ارتش به خاکیپوشان مدافع وطن، افزود: توقف وسایل نقلیه از ساعت ۶ صبح تا پایان مراسم رژه در میدان باباطاهر، بلوار نیروی انتظامی، بلوار فلسطین و خیابان فرعی باباطاهر ممنوع است.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد و توقف خودروها در حوالی مراسم مسیر رژه یا منتهی به آن بیان کرد: پلیس با مشاهده توقف وسایل نقلیه موتوری، طبق ضوابط خودرو ها را با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد کرد. یا موتورسیکلت های در حال تردد توقیف خواهندشد.

وی اظهار کرد:  این ممنوعیت شامل هم وسایل نقلیه موتوری به خصوص  موتور سکیلت ها هم می شود  و تردد هر وسیله نقیله از ۷ صبح روز برگزاری مراسم رژه ارتش در همدان در مسیر میدان عاشورا به میدان سپاه، بلوار شهید ستارابراهیمی، میدان فلسطین و میدان عین‌القضات همدانی و همه معابر منتهی به آرامگاه باباطاهر همدان ممنوع است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.